ورزشکاران پروش اندام و بدنسازی بیمه می شوند

ورزشکاران پروش اندام و بدنسازی بیمه می شوند
تبلیغات خرید عمده عطر بهین عطر
5/5 - (1 امتیاز)

در طی جستجو و اعلام اخبار ورزشی و بدنسازی به خبر، بیمه بدنسازان و ورزشکاران پروش اندام رسیدیم:
به نقل از خبرگزاری فارس : علی داداشلو رئیس انجمن کارگری بدنسازی و پرورش اندام، با اشاره به فراهم شدن شرایط بیمه ورزشکاران اظهار کرد: با همکاری علی عشوری رئیس اداره کار و همچنین محمد ابراهیمی ریاست بیمه عشایری و روستایی مازندران، ورزشکاران فاقد بیمه زیر پوشش تامین اجتماعی قرار خواهند گرفت.

وی گفت: برخی از ورزشکاران ما بیمه نیستند و این موضوع باعث مشکلاتی در زندگی آنان در صورت بروز بیماری شده است بر همین اساس با برگزاری جلسات مختلف در صدد برطرف کردن این مشکل تلاش کرده‌ایم و موفق شدیم شرایطی را به وجود بیاوریم تا ورزشکاران را زیر پوشش قرار دهیم.

رئیس انجمن کارگری بدنسازی و پرورش اندام تاکید کرد: طی جلسات برگزار شده و با پیگیری‌های صورت گرفته و با هماهنگی و همکاری رئیس اداره کار، بیمه عشایری و روستایی مازندران و پیگیری‌های بیمه روستایی عشایری تامین اجتماعی ورزشکاران را بیمه می‌کند.

وی گفت: این بیمه بازنشستگی و از کارافتادگی هم دارد، و بیشتر از همه قهرمانان، مربیان فعال و پیشکسوتان را در بر می‌گیرد.

داداشلو ادامه داد: به همین منظور تفاهم‌نامه‌ای امضا شده که اقداماتی برای ارائه خدمات درمانی به ورزشکاران و با استفاده از بیمه تامین اجتماعی اجرا شود.

رئیس انجمن کارگری بدنسازی و پرورش اندام گفت: در صورتی که این موضوع محقق شود، تمام خدمات تامین اجتماعی به ورزشکاران بیمه شده از این طریق، ارائه می‌شود و دغدغه ورزشکاران در این زمینه برطرف خواهد شد.

شما می‌توانید لیست باشگاه های بدنسازی شهرهای مختلف را در مجله اسپرت رزرو مشاهده کنید.

ارسال نظر