لیست آدرس باشگاه های سوارکاری یاسوج

لیست آدرس باشگاه های سوارکاری یاسوج
تبلیغات خرید عمده عطر بهین عطر
4.5/5 - (4 امتیاز)

در جدول زیر لیست آدرس باشگاه های سوارکاری یاسوج، پیست سوارکاری یاسوج و کلاس آموزش سوارکاری و اسب سواری و ورزش های جذابی از جمله اسب دوانی، پرش با اسب وهمچنین هیئت سوارکاری را قرار داده‌ایم.

لطفا نظر و تجربه‌تان، در مورد هر یک از باشگاه‌های سوارکاری یاسوج را در قسمت نظرات با دیگران به اشتراک بگذارید.

لیست آدرس باشگاه های سوارکاری یاسوج

ردیف  نام باشگاه شماره تماس آدرس
1 باشگاه سوارکاری آریا 09171412094 منطقه گردشگری کاکان
2 باشگاه سوارکاری آریوبرزن 09173419453 کرد لاغری

+ باشگاه‌تان را در جدول ثبت کنید

امیدواریم لیست آدرس باشگاه های سوارکاری یاسوج برای شما سودمند واقع شده باشد.

ورزش جذاب و مفرح سوارکاری و همراهی با اسب های زیبا و نجیب، تجربه ای دوست داشتنی و پر از شور و شادی است.
اسب دوانی، چابک سواری، پرش با اسب، چوگان، درساژ، شکار با اسب، رودیو، اسب دوانی استقامت و … از شاخه های متعدد این رشته ی ورزشی قدیمی می‌باشد.

رشته سوارکاری رشته بسیار گران قیمتی می‌باشد و سوارکار برای تمرین این رشته نیاز به اسب دارد. این رشته ورزشی ارتباط عمیق بین ورزشکار و اسب را می‌طلبد، در رشته سوارکاری مسابقات در زیر رشته های مختلف برگزار خواهند شد اعم از پرش از مانع، مسابقه سرعت، و …

و برای تمام زیر رشته هایی که در این رشته وجود دارد سوارکار نیاز دارد تا با اسبی که در آن مسابقه شرکت می کند ارتباط قلبی عمیقی برقرار کند و رمز موفقیت خیلی از سوارکاران همین ارتباط میان آنها و اسب شان است.

همچنین شما عزیزان می‌توانید لیست آدرس باشگاه های بدنسازی یاسوج را در اسپرت رزرو مشاهده کنید.

دوستان عزیز! اگر باشگاه مورد نظر خود را در این لیست پیدا کردید و از طریق این لیست به باشگاه راهنمایی شدید، لطفا جهت کمک به بهبود فعالیت سایت و بروزرسانی لیست باشگاه ها و اطلاع رسانی بیشتر و دقیقتر به هموطنان گرامی، از مدیران و مسئولان باشگاه تقاضا کنید جهت تکمیل اطلاعات باشگاه خود اسپرت رزرو در تماس باشند. پیشاپیش کمال قدردانی را از همکاری صمیمانه شما داریم.

ارسال نظر