لیست آدرس باشگاه های سوارکاری خرم آباد

لیست آدرس باشگاه های سوارکاری خرم آباد
تبلیغات خرید عمده عطر بهین عطر
4.5/5 - (8 امتیاز)

لیست آدرس باشگاه های سوارکاری خرم آباد، پیست سوارکاری و کلاس های آموزش سوارکاری و ورزشهای جذابی از جمله سوارکاری، پرش با مانع و همچنین هیئت سوارکاری را در این جدول قرار داده ایم.

لطفا نظر و تجربه‌تان، در مورد هر یک از باشگاه‌های سوارکاری خرم آباد را در قسمت نظرات با دیگران به اشتراک بگذارید.

لیست آدرس باشگاه های سوارکاری خرم آباد

 ردیف  نام باشگاه شماره تماس آدرس
1 ابرش 09169763624 چمجیر، پایین تر از پاسگاه، جنب کارخانه گچ
2 کاسیت 09166630141 کیلومتر 7 جاده بیرانشهر
3 باشگاه سوارکاری و پرورش اسب یکه تاز 09124111816 روستای سراب یاس

+ باشگاه‌تان را در جدول ثبت کنید

در  اسپرت رزرو تلاشمان بر این است تا لیستی کامل از تمامی باشگاه های موجود در سطح همه شهر ها را برای مردم عزیز جمع آوری کنیم.

سوارکاری از گذشته مورد توجه تمام مردم بوده و در زمینه های مختلف از اسب برای سوارکاری استفاده می‌شده، امروزه این ورزش به عنوان یک ورزش جهانی در زمینه جذب ورزشکاران نظر علاقه مندان زیادی را به خود جلب کرده، در ورزش سوارکاری نحوه امتیاز دهی بدین صورت است که خطاها و امتیازات سوارکار به همراه زمانی که مسیر را طی کرده محاسبه می شود و سوارکاران از این حیث با هم مقایسه خواهند شد که این نوع از ورزش سوارکاری مربوط به سوارکاری پرش با اسب می باشد.

برای ورزش سوارکاری لازم است سوارکار ارتباط عمیقی با اسب برقرار کند و بتواند خلق و خوی اسب را بهتر بشناسد تا به وسیله این ارتباط راحت تر بتواند فرمان های خود را به اسب گوشزد کند

همچنین می توانید لیست باشگاه های بدنسازی خرم آباد را در اسپرت رزرو مشاهده کنید.

دوستان عزیز! اگر باشگاه مورد نظر خود را در این لیست پیدا کردید و از طریق این لیست به باشگاه راهنمایی شدید، لطفا جهت کمک به بهبود فعالیت سایت و بروزرسانی لیست باشگاه ها و اطلاع رسانی بیشتر و دقیقتر به هموطنان گرامی، از مدیران و مسئولان باشگاه تقاضا کنید جهت تکمیل اطلاعات باشگاه خود با اسپرت رزرو در تماس باشند.

ارسال نظر