احتمال تعطیلی دوباره باشگاه های ورزشی به دلیل کرونا وجود دارد

احتمال تعطیلی دوباره باشگاه های ورزشی به دلیل کرونا وجود دارد
تبلیغات خرید عمده عطر بهین عطر
امتیاز دهید

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان درخصوص، احتمال تعطیلی دوباره باشگاه های ورزشی به دلیل کرونا ، گفت: اگر وارد پیک دوم شویم و وضعیت قرمز اعلام شود، احتمال اینکه اماکن ورزشی دوباره تعطیل شوند وجود دارد. حتی این احتمال وجود دارد که قرنطینه اعمال شود که هنوز در این باره صحبتی نشده است.

شیوع ویروس کرونا باعث آسیب رساندن به بسیاری از مشاغل شد که باشگاه های ورزشی هم از این قاعده مستثنی نبودند، بسته شدن زود به هنگام باشگاه‌های ورزشی  باعث ضرر و زیان مالکان خصوصی  این اماکن شد. در این شرایط وزارت ورزش و جوانان و اداره کل و ورزش و جوانان استان اصفهان چندین بار اعلام کرده‌اند که مشکلات باشگاه‌ها بدنسازی و سایر رشته‌های ورزشی دیگر را در اثر این تعطیلی اجباری به وجود آمده است، پیگیری خواهند کرد.

به دنبال وام گرفتن برای باشگاه‌ها هستیم

در همین خصوص محمد طباطبایی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در خصوص بحث اماکن ورزشی دولتی، با اعلام مقام عالی وزرات آقای سلطانی‌فر، باشگاه‌های دولتی از پرداخت اجاره بها در شرایط کنونی معاف شدند و یا مدت زمان اجاره آن‌ها اضافه گردید.

وی افزود: تدابیری برای وام و بیمه بیکاری پرسنل باشگاه‌های خصوصی نیز اندیشیده شد. هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان هم با چند بانک عامل استان صحبت کرد و یک وام ۵۰ میلیون تومانی برای باشگاه و وام دو میلیون تومانی برای مربیان در نظر گرفت. ما نیز در اداره ورزش و جوانان با صندوق امید کارآفرینی جوانان مذاکره کرده‌ایم که تا حدی در توافق‌ها پیش رفته‌ایم. امیدوارم با توجه به اینکه روی قول صندوق امید کارآفرینی جوانان برنامه‌ریزی کرده‌ایم، بتوانیم وامی را نیز از این طریق در اختیار باشگاه‌های ورزشی قرار دهیم. البته این وام برای تمام اماکن ورزشی در رشته‌های مختلف در نظر گرفته شده است.

همچنین طباطبایی در پاسخ به سوال، آیا احتمال تعطیلی باشگاه های ورزشی به دلیل افزایش مجدد آمار مبتلایان به بیماری کرونا وجود خواهد داشت؟ خاطرنشان کرد: تابع تصمیم ستاد مقابله با ویروس کرونا هستیم. اگر وارد پیک دوم شویم و وضعیت قرمز اعلام شود، احتمال اینکه اماکن ورزشی دوباره تعطیل شود وجود دارد. حتی این احتمال وجود دارد که قرنطینه انجام شود، البته هنوز در این‌باره صحبتی نشده است.

شما می توانید لیست باشگاه های ورزشی شهرهای مختلف را در مجله اسپرت رزرو مشاهده کنید.

ارسال نظر