آموزش تصویری بازی بولینگ

آموزش تصویری بازی بولینگ
تبلیغات خرید عمده عطر بهین عطر
2.7/5 - (3 امتیاز)

در این مقاله آموزش تصویری بازی بولینگ را برای افراد مبتدی بازگو کرده ایم. اگر میخواهید یک توپ بولینگ را بچرخانید، پس همه چیزهایی که لازم دارید، تکنیک مناسب و پیروی از آن است.

1 در ابتدا باید توپ مناسبی را انتخاب کنید که مناسب دست شما باشد و وزن سنگی نداشته داشته باشد. همچنین شما باید بر روی خط مسیر تمرکز لازم را داشته باشید در ابتدا نسبت به آشنايی وضعيت مسير، نوع زمين مدیریت کافی داشته باشید. معمولا سطح زمین برای رانده شدن بهتر توپ ها روغنی هستند. با توجه به مقدار روغن و نحوه راندگی توپ به شرایط مختلف خود را تنظیم کنید. شروع به کار با پای راست خود بر روی نقطه وسط در رویکرد، یک روش خوب برای آزمایش چگونگی بستن خطوط است.
مهم است که پای خود را با هم هماهنگ کنید تا هماهنگی را حفظ کنید.

همچنین شما عزیزان می توانید لیست آدرس باشگاه های بولینگ تهران را در اسپرت رزرو مشاهده کنید.

2: آموزش بازی بولینگ حرکات دست و پا
جلو بودن پای مخالف در زمان پرتاپ توپ بطور مثال افرادی که با دست راست توپ را پرتاپ ميکنند بايستی پای چپ خود را در زمان رها شدن توپ از دست ، جلو قرار دهند . جهت کم شدن فشار حاصله از وزن توپ در زمان پرتاپ برروی ستون فقرات بهتر است بجای خم شدن برروی شکم از خم کردن مفصل زانو برای کم کردن فاصله توپ با زمين استفاده نمود. توپ را در موازی با مچ پا خود قرار دهید و زانوهای خود را خم کنید.

آموزش بولینگ- اسپرت رزرو

آموزش بولینگ- اسپرت رزرو

 

3- در آموزش تصویری بازی بولینگ در زمان پرتاب توپ و رها شدن بايستی کنترل کامل تعادل جهت هدايت توپ به مسير دلخواه وجود داشته باشد. حرکت پاندولی دست برای ايجاد سرعت و حرکت رو به جلو توپ در مسير لاين بازی تا رسيدن به پين ها بايستی حالت آزاد و تحت کنترل داشته باشد.

4- گام بعدی که در طی شروع بازی در مرحله اول برای رها کردن توپ بايستی به آن توجه گردد، حرکت سر خوردن يا SLIDE در آخرين مرحله TIMING ميباشد که باعث کنترل بهتر در هنگام پرتاب توپ، سرعت بيشتر و قدرت چرخش توپ ميگردد و بايستی اين نکته را نيز در نظر گرفت که با توجه به تعداد قدم های حرکتی و طول قدم های برداشته شده هميشه بعد از اتمام SLIDE نبايد پای بازيکن از خط فول لاين عبور کند .

5- از ديگر مواردی که در پرتاب صحيح توپ می تواند موثر باشد تمرکز بر روی نقطه پرتابی مورد نظر برای کنترل بهتر و هدايت در مسير مناسب ميباشد.
در نتيجه در می يابيم که کنترل مسير حرکت و تمرکز روی نقاط پرتابی مورد نظر هدايت توپ بر روی مسير و جهت مناسب برای بدست آوردن نتيجه بهتر حائز اهميت می باشد .

نکته: کفشها در بازی بولینگ از اهمیت زیادی برخوردار می باشد به همین خاطر در مراکز بولینگ از کفش های مخصوص استفاده می شود. امیدواریم مقاله ی آموزش تصویری بازی بولینگ برایتان مفید واقع شده باشد.

همچنین شما عزیزان می توانید لیست آدرس باشگاه های بولینگ شیراز را در اسپرت رزرو مشاهده کنید.

 

ارسال نظر

نظرات کاربران
  1. علی گفت:

    خیلی دوست دارم بولینگ بازی کنم
    توی سایتها مطالب آموزش بولینگ رو زیاد میخونم ولی حیف تو شهرمون نداره برم بازی کنم

    • امین گفت:

      من چند وقت پیش درمورد آموزش بولینگ خوندم
      البته همین مقاله هم خیلی خوب و کامله