لیست آدرس پیست های اسکی شیراز

لیست آدرس پیست های اسکی شیراز
تبلیغات خرید عمده عطر بهین عطر
4.1/5 - (8 امتیاز)

در این جدول لیست آدرس پیست های اسکی شیراز و فدراسیون اسکی را به همراه شماره تماس آنها برای علاقه‌مندان به اسکی در شهر شیراز قرار داده‌ایم.

لطفا نظر و تجربه‌تان، در مورد هر یک از پیست های اسکی شیراز را در قسمت نظرات با دیگران به اشتراک بگذارید.

لیست آدرس پیست های اسکی شیراز

#  نام باشگاه شماره تماس آدرس
 1 پیست اسکی پولادکف شیراز 36353244-071 شیراز، سپیدان، کیلومتر 15، آبشار مارگون

+ باشگاه‌تان را در جدول ثبت کنید

در اسپرت رزرو تلاشمان بر این است تا لیستی کامل از تمامی باشگاه‌های موجود در سطح همه شهرها را برای مردم عزیز جمع آوری کنیم.

امیدواریم لیست آدرس پیست های اسکی شیراز برای شما سودمند واقع شده باشد.

پیست اسکی پولادکف :

پیست اسکی بین الملی پولادکف در ۸۸ کیلومتری شمال شیراز و کیلومتر ۱۵ جاده سپیدان به آبشار مارگون قراردارد.  سپیدان و پولاد کف پیست های اسکی شیراز هستند. بارش سنگین برف در فصل زمستان یکی از زیبا ترین جاذبه‌های استان فارس در این منطقه محسوب می شود.

جنوبی‌ترین پیست اسکی نیم کره شمالی زمین از پیست های اسکی شیراز است.

امکانات پیست اسکی شامل :

موتورهای برفی، تله کابین، کرایه تجهیزات اسکی، آموزش اسکی، رستوران، فست فود و کافی شاپ می‌باشد.

همچنین می‌توانید لیست آدرس باشگاه های بدنسازی شیراز را در اسپرت رزرو ببینید.

مأموران پیست اسکی، اولین کسانی هستند که در پیست به افراد مریض و مجروح رسیدگی می‌کنند. در واقع مدیریت صحنه‌ی تصادف برعهده ی آنهاست که شامل در نظر گرفتن هرخطر احتمالی است که هر کسی از جمله اسکی بازان و یا اسنوبرد سواران دیگر را تهدید می‌کند. وظیفه‌ی این افراد، انتقال فرد مجروح با سورتمه از محل تصادف به کلینیک و در صورت لزوم کمک رسانی به فرد مجروح در صورت لزوم می‌باشد.

علاوه بر مسئولیت‌های آنها در مورد کمک های اولیه، اطمینان از امنیت کوه از وظایف دیگر آنها می‌باشد. مأموران پیست قبل از ساعات بازگشایی پیست گشتی، در کوه می‌زنند تا از امنیت آن اطمینان حاصل کنند. این سرکشی شامل حفظ و نگهداری مرز پیست، پاک سازی پیست، تعمیرعلائم راهنمایی و مشخص کردن موانع می‌باشد. مأموران پیست به صورت روزمره این کارها را انجام می‌دهند اگر که مورد اورژانس پزشکی پیش نیاید. در پایان روز، دوباره در پیست گشت می‌زنند تا مطمئن شوند که فرد دیگری در پیست جا نمانده باشد.

دوستان عزیز! اگر باشگاه مورد نظر خود را در این لیست پیدا کردید و از طریق این لیست به باشگاه راهنمایی شدید، لطفا جهت کمک به بهبود فعالیت سایت و بروزرسانی لیست باشگاه ها و اطلاع رسانی بیشتر و دقیقتر به هموطنان گرامی، از مدیران و مسئولان باشگاه تقاضا کنید جهت تکمیل اطلاعات باشگاه خود با اسپرت رزرو در تماس باشند.
پیشاپیش کمال قدردانی را از همکاری صمیمانه شما داریم.

ارسال نظر

نظرات کاربران
  1. سینا گفت:

    سلام از ساعت چند تا چند هست

  2. امیرم گفت:

    پیست اسکی تربیت بدنی سپیدان رو هم شیراز دارد که جدا از پیست پولاد کف میباشد .