لیست آدرس سالن و باشگاه های کشتی ارومیه

لیست آدرس سالن و باشگاه های کشتی ارومیه
تبلیغات خرید عمده عطر بهین عطر
4.3/5 - (9 امتیاز)

لیست آدرس سالن و آدرس باشگاه های کشتی ارومیه به همراه فدراسیون کشتی را درجدول زیر قرار داده‌ایم  تا ورزش‌دوستان علاقمند به این رشته به راحتی به اطلاعات موردنیازشان دست پیدا کنند.

لطفا نظر و تجربه‌تان، در مورد هر یک از باشگاه های کشتی ارومیه را در قسمت نظرات با دیگران به اشتراک بگذارید.

لیست آدرس سالن و باشگاه های کشتی ارومیه

ردیف  نام باشگاه شماره تماس آدرس
 1 خانه کشتی اورمیه 0443348430 خیابان برق
 2 مجموعه ورزشی تختی ارومیه 04432226067 خیابان آیت الله کاشانی
 3 سالن ورزشی چندمنظوره اداره امور زندان‌های ارومیه

کشتی ورزشی است که در آن دو نفر برای گرفتن امتیاز از یک دیگر و برنده شدن با هم گلاویز می‌شوند و از هم امتیاز می‌گیرند. این ورزش سابقه تاریخی طولانی دارد و از آغاز نبردهای تن به تن انسان های اولیه با او بوده و تا به امروز به شکل‌های مختلف در کشورهای مختلف دنبال می‌شود. البته برای اولین بار در یونان باستان کشتی به عنوان یک ورزش رسمی معرفی شد و قهرمان کشتی بعد از مسابقات المپیک در یونان با در دست گرفتن دیسک قهرمانی جز مهمترین ورزشکاران یونان و جهان محسوب می‌شد. کشتی بانوان نیز مانند کشتی مردان در دنیا پیشرفت های چشم گیری داشته و تا به امروز مسیرهای زیادی را پشت سر گذاشته است.

انواع سبک های کشتی محلی در اقصی نقاط جهان می‌توان به کشتی گلیما در ایسلند، شوینگن در سوییس، سومو و جوجیتسو در ژاپن، سامبو در روسیه، و در ایران به کشتی چوخه اشاره کرد. تقریبا تمام دنیا دو سبک کشتی را به عنوان رسمی‌ترین سبک‌های کشتی پذیرفته‌اند، کشتی آزاد و کشتی فرنگی تفاوت این دو کشتی در این است که در کشتی فرنگی کشتی گیر حق گرفتن پایین تنه حریف را ندارد اما در سبک آزاد این عمل آزاد می‌باشد و کشتی گیر می‌تواند از گرفتن پایین‌تنه حریف برای زمین زدن او و گرفتن امتیاز بهره ببرد.

همچنین می‌توانید آدرس باشگاه های بدنسازی ارومیه را در اسپرت رزرو ببینید.

ارسال نظر