آدرس باشگاه های پینت بال یاسوج

آدرس باشگاه های پینت بال یاسوج
تبلیغات خرید عمده عطر بهین عطر
3.2/5 - (5 امتیاز)

ما به دنبال آدرس باشگاه های پینت بال یاسوج و فدراسیون پینت بال  بودیم که متوجه شدیم در یاسوج هم، باشگاه تک‌تیرانداز تنها مرکز پینت بال یاسوج است و همین را در جدول ثبت کرده‌ایم. امیدواریم به زودی شاهد افتتاح و فعالیت پرشور باشگاه‌های بیشتری در یاسوج باشیم.

لطفا نظر و تجربه‌تان، در مورد هر یک از باشگاه های پینت بال یاسوج را در قسمت نظرات با دیگران به اشتراک بگذارید.

آدرس باشگاه های پینت بال یاسوج

ردیف  نام باشگاه شماره تماس آدرس
 1 باشگاه پینت بال تک تیر انداز 09371379400 خیابان جمهوری، فلکــه استان داری، حوزۀ صاحب الزمان

+ باشگاه‌تان را در جدول ثبت کنید

ورزش هیجان انگیز و سرگرم کننده پینت بال که نوعی بازی نیز محسوب می‌شود، طرفداران زیادی در سراسر دنیا پیدا کرده است. پینت بال ورزشی گروهی است که در آن می توان گروه های خانوادگی و دوستانه برای این ورزش تفریحی تشکیل داد.

پیشنهاد می‌شود لیست آدرس باشگاه های سوارکاری یاسوج را نیز مشاهده کنید.

پینت بال از آن دسته از ورزش ها میباشد که بین جوانان علاقه مندان زیادی را به سمت خود کشانده این رشته ورزشی بیشتر در جهت سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت کاربرد دارد ولیکن در رده های حرفه ای و برگزاری مسابقات حرفه ای پینت بال نیز برگزار خواهد شد .
وجود باشگاه های پینت بال در یاسوج و هر شهر دیگری می‌تواند به افزایش نشاط و سلامت روانی و جسمی دوستداران این ورزش در آن شهر کمک کند.

همچنین می توانیدآدرس باشگاه های بیلیارد یاسوج را در اسپرت رزرو ببینید.

دوستان عزیز! اگر باشگاه مورد نظر خود را در لیست آدرس باشگاه های پینت بال یاسوج پیدا کردید و از طریق این لیست به باشگاه راهنمایی شدید، لطفا جهت کمک به بهبود فعالیت سایت و بروزرسانی لیست باشگاه ها و اطلاع رسانی بیشتر و دقیقتر به هموطنان گرامی، از مدیران و مسئولان باشگاه تقاضا کنید جهت تکمیل اطلاعات باشگاه خود با اسپرت رزرو در تماس باشند.
پیشاپیش کمال قدردانی را از همکاری صمیمانه شما داریم.

ارسال نظر