لیست آدرس باشگاه های پینت بال کرمان

لیست آدرس باشگاه های پینت بال کرمان
تبلیغات خرید عمده عطر بهین عطر
4/5 - (5 امتیاز)

در این جدول لیست آدرس باشگاه های پینت بال کرمان به همراه شماره تماس و آدرس  فدراسیون و سالن های پینت بال آورده شده است. در این لیست باشگاه هایی که امکان  آموزش و مسابقات پینت بال کرمان را دارند درج شده است.

لطفا نظر و تجربه‌تان، در مورد هر یک از باشگاه‌های پینت بال کرمان را در قسمت نظرات با دیگران به اشتراک بگذارید.

لیست آدرس باشگاه های پینت بال کرمان

ردیف  نام باشگاه شماره تماس آدرس
 1 باشگاه پینت بال مرکزی 09128468946  جاده تهران، روبروی سه راه کشاورز، پارک شهید باهنر
2 باشگاه پینت بال اساطیر 09132408425  جنگل قائم (عج)، ابتدای خیابان ظهور

+ باشگاه‌تان را در جدول ثبت کنید

شهر کرمان یکی از قطب های پینت بال کشور محسوب می شود که بعد از تهران، قدیمی ترین تیم پینت بال کشور را در اختیار دارد. این ورزش جذاب و مفرح گروهی، یکی از سرگرمی های مفید برای اعضای خانواده یا گروه دوستانه می باشد. ساخت باشگاه های پینت بال در کرمان، زمینه را برای پرورش استعداد ها و توسعه این ورزش گروهی فراهم نموده است. پینت بال که طی سال های گذشته در سراسر کشور رونق بسیار یافته است، در بین جوانان کرمانی نیز از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

پینت بال یکی از مهیج ترین ورزش هایی است که امروزه جوانان در اوقات فراغت خویش به آن روی آورده اند و در روزهای مختلف با دوستان خود به پینت بال می روند از آنجا که این رشته ورزشی یک کار تیمی و جز رشته های تیمی بوده ورزشکاران و بازیکنان دارای روحیه بسیار بالای تیمی در پینت بال می شوند.

همجنین می توانید لیست آدرس باشگاه های فوتبال کرمان را در اسپرت رزرو ببینید.

دوستان عزیز! اگر باشگاه مورد نظر خود را در این لیست پیدا کردید و از طریق این لیست به باشگاه راهنمایی شدید، لطفا جهت کمک به بهبود فعالیت سایت و بروزرسانی لیست باشگاه ها و اطلاع رسانی بیشتر و دقیقتر به هموطنان گرامی، از مدیران و مسئولان باشگاه تقاضا کنید جهت تکمیل اطلاعات باشگاه خود با اسپرت رزرو در تماس باشند.
پیشاپیش کمال قدردانی را از همکاری صمیمانه شما داریم.

 

ارسال نظر