لیست آدرس باشگاه های پینت بال ارومیه

لیست آدرس باشگاه های پینت بال ارومیه
تبلیغات خرید عمده عطر بهین عطر
5/5 - (3 امتیاز)

در جدول زیر لیست آدرس باشگاه های پینت بال ارومیه را همراه با مشخصات باشگاه ها و فدراسیون پینت بال برای شما مردم ارومیه قرار داده ایم.

لطفا نظر و تجربه‌تان، در مورد هر یک از باشگاه‌های پینت بال ارومیه را در قسمت نظرات با دیگران به اشتراک بگذارید.

لیست آدرس باشگاه های پینت بال ارومیه

ردیف  نام باشگاه شماره تماس آدرس
1 باشگاه پینت بال ارومیه 09148000515 خیابان امام 2 به سمت استادان، پینت بال ارومیه
2 باشگاه پینت بال آفتاب غرب 09148000916 بلوار فجر 2، باشگاه پینت بال آفتاب غرب

+ باشگاه‌تان را در جدول ثبت کنید

چرا در پینت بال ارومیه از دو نوع گلوله استفاده میشه و تفاوت قیمت داره؟

گلوله های پینت بال در اکثر باشگاه های پینت بال دو نوع است که از لحاظ جنس با یکدیگر فرق می کنند که یکی جنس ایرانی و جنس دیگری خارجی می باشد و به همین علت هم هست که تفاوت قیمت دارند.

قبل از بازی پینت بال باید چه کارهایی انجام دهیم؟

نرمش کنید؛ اگر بدون گرم کردن بدنتان به وسیله حرکات کششی و نرمش، بازی را شروع کنید ممکن است به دلیل ماهیت ورزش پینت بال (دویدن و ایستادن های ناگهانی) دچار آسیب‌ دیدگی جدی شوید و یا اینکه بعد از اینکه به خانه بازگشتید درد ماهیچه ها و مفاصل، خاطره‌ی یک روز عالی را برایتان خراب کند.

امروزه بازی مهیج و سرگرم کننده پینت بال، طرفداران بسیاری در سراسر دنیا پیدا کرده است. پینت بال ورزشی گروهی می باشد که می توان گروه های خانوادگی و دوستانه برای این ورزش تفریحی تشکیل داد.

شهر ارومیه، مرکز استان آذربایجان غربی یکی از کلان شهر های شمال غربی ایران است که به دلیل موقعیت جغرافیایی و مناطق گردشگری زیبا، سالیانه پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر کشور می باشد.
باشگاه های تفریحی پینت بال در ارومیه با رعایت استانداردهای جهانی، یک روز شاد و پرهیجان را برای ساکنان و گردشگران این شهر فراهم کرده اند.

همچنین می توانید آدرس باشگاه های سوارکاری ارومیه  را در اسپرت رزرو ببینید.

پینت بال از آن دسته از ورزش ها میباشد که بین جوانان علاقه مندان زیادی را به سمت خود کشانده این رشته ورزشی بیشتر در جهت سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت کاربرد دارد ولیکن در رده های حرفه ای و برگزاری مسابقات حرفه ای پینت بال نیز برگزار خواهد شد .

دوستان عزیز! اگر باشگاه مورد نظر خود را در این لیست پیدا کردید و از طریق این لیست به باشگاه راهنمایی شدید، لطفا جهت کمک به بهبود فعالیت سایت و بروزرسانی لیست باشگاه ها و اطلاع رسانی بیشتر و دقیقتر به هموطنان گرامی، از مدیران و مسئولان باشگاه تقاضا کنید جهت تکمیل اطلاعات باشگاه خود با اسپرت رزرو در تماس باشند.

لیست آدرس کلاس و مدرسه شطرنج ارومیه را مشاهده کنید.

پیشاپیش کمال قدردانی را از همکاری صمیمانه شما داریم.

ارسال نظر