لیست آدرس باشگاه های هندبال شیراز

لیست آدرس باشگاه های هندبال شیراز
تبلیغات خرید عمده عطر بهین عطر
2.8/5 - (5 امتیاز)

لیست آدرس باشگاه های هندبال شیراز را در جدول زیر برای شما علاقه مندان این رشته ورزشی قرار داده ایم.

لطفا نظر و تجربه‌تان، در مورد هر یک از باشگاه‌های هندبال شیراز را در قسمت نظرات با دیگران به اشتراک بگذارید.

لیست آدرس باشگاه های هندبال شیراز

ردیف  نام باشگاه شماره تماس آدرس
 1 موسسه فرهنگی ورزشی برق
0713663969
 2 هندبال شیراز سالن ورزشی 22 بهمن کوی الزهرا

استعداد هر شهر در رشته‌های مختلف متفاوت است. ما در اسپرت رزرو بنا به رسالتمان منابع مختلفی را در جستجوی باشگاه ها و سالن های هندبال شیراز رصد کردیم. اما تنها همین دو باشگاه را در شیراز یافتیم و در اختیار شما عزیزان قرار دادیم.

به احتمال زیاد در واقعیت باشگاه های بیشتری در شیراز به آموزش هندبال مشغول و در این زمینه فعال هستند. امیدواریم شما عزیزان هم یاری کنید و اگر باشگاهی را می‌شناسید که در هندبال شیراز مشغول به فعالیت است، آن را در همین صفحه به ما معرفی کنید یا برایمان از طریق راه های ارتباطی بفرستید.

پیشنهاد می‌شود لیست آدرس باشگاه های فوتسال شیراز را نیز مشاهده کنید.

دربارۀ هندبال

هندبال ورزشی گروهی و رقابتی است و بین دو تیم هفت نفره متشکل از یک دروازه‌بان و شش نفر بازیکن در هر تیم اجرا می‌شود. در هندبال نحوه پاس دادن و شوت زدن همانطور که از اسمش مشخص می‌باشد به وسیله دست انجام می‌شود. بازیکنان هر دو تیم باید به وسیله پاسگاری و شوت به سمت دروازه حریف رفته و برای گرفتن امتیاز توپ را درون دروازه حریف جای دهند. این بازی برای نخستین بار در سال 1897 میلادی ابداع گردید. هندبال مانند فوتبال دارای دو نیمه می‌باشد ولیکن مدت زمان هر نیمه 30 دقیقه است.

هندبال انواع مختلفی نظیر هندبال ساحلی، هندبال آمریکایی و هندبال گیلیک دارد. و هندبالی که به صورت امروزی داخل سالن اجرا می‌شود هندبال المپیکی یا اروپایی گفته می‌شود، و نوع دیگر از هندبال که در ساحل بازی می‌شود هندبال ساحلی یا شن بال گفته می‌شود. این بازی بسیار پر برخورد و دارای هیجان بالایی است.

همچنین می‌توانید لیست آدرس باشگاه ها و سالن والیبال شیراز را در اسپرت رزرو ببینید.

ارسال نظر