لیست آدرس باشگاه های سوارکاری سمنان

لیست آدرس باشگاه های سوارکاری سمنان
تبلیغات خرید عمده عطر بهین عطر
3.7/5 - (3 امتیاز)

در این مطلب، لیست آدرس باشگاه های سوارکاری سمنان، پیست های سوارکاری سمنان و باشگاههای برگزارکننده کلاس های آموزش شاخه های سوارکاری ازجمله سوارکاری، پرش با مانع، آموزش اسب سواری ، درساژ و… تقدیم شما شده است.

لطفا نظر و تجربه‌تان، در مورد هر یک از باشگاه های سوارکاری سمنان را در قسمت نظرات با دیگران به اشتراک بگذارید.

لیست آدرس باشگاه های سوارکاری سمنان

ردیف  نام باشگاه شماره تماس آدرس
 1 باشگاه سوارکاری شبدیز 02333653126 آزادراه سمنان به دامغان ، کیلومتر 6 بعد ازپلیس راه ضلع شمالی جاده روبروی فرودگاه سمنان ، مجتمع تفریحی گردشگری شبدیز

+ باشگاه‌تان را در جدول ثبت کنید

سوارکاری در ایران در چند دهه اخیر مورد توجه قرار گرفته‌است و باشگاه‌های متعددی تأسیس شده و در روند پیشرفت هستند. به امید آنکه معرفی این باشگاه های سوارکاری سمنان بتواند برای علاقه مندان این رشته مفید واقع بشود و به تعداد ورزشکاران در این رشته بیفزاید.
اسب سواری ورزشی سرگرم کننده است؛ اما در عین حال می‌تواند خطر آفرین هم باشد. این ورزش نیاز به شجاعت و تمرین دارد. تقویت ماهیچه‌های بدن، تقویت تعادل و هماهنگیِ بدن، افزایش تمرکز حواس، افزایش صبر و بردباری، افزایش اعتماد به نفس و کاهش استرس و… از تاثیرات مهم ورزش سوارکاری بر روح و جسم سوارکار است.
پیشنهاد می‌کنیم بدون همراهی با یک فرد آشنا به انجام تمرین یا تفریح در این رشته نپردازید یا اگر خواستید، به یکی از باشگاه‌های مطرح سمنان بروید که در کنار شما مربی و ناظری را جهت راهنمایی و حمایت شما قرار می‌دهند.

پیشنهاد می‌شود آدرس باشگاه های بدنسازی سمنان  را نیز مشاهده نمایید.

شاید شما جزو علاقمندان به اسب ها باشید یا پژوهشگری که دراین‌ زمینه احتیاج به اطلاعات بیشتر دارد. شاید هم پزشک اسب‌ها باشید یا پزشک اسب سواران! این ها را از این جهت به شما می گوییم که بدانید لازم است قبل از انتخاب باشگاه برای حضور، به هدف و ماهیت خودتان توجه ویژه کنید. ببینید قرار است در باشگاه موردنظرتان چه چیزی عایدتان شود. اگر هم شما به دنبال آموزش دیدن هستید، بازهم نیازتان را اول با مشورت و بعد با تأمل مشخص کنید.

بعضی از سرفصل‌های آموزشی باشگاه‌ها:

  • آموزش یورتمه
  • تاخت اسب
  • درساژ

لطفا جهت تکمیل شدن این لیست در قسمت نظرات، باشگاه خود و دوستانتان را ارسال کنید.
در اسپرت رزرو تلاشمان بر این است تا لیستی کامل از تمامی باشگاه های موجود در سطح همه شهر ها را برای مردم عزیز جمع آوری کنیم. امیدواریم لیست آدرس باشگاه های سوارکاری سمنان برای شما سومند واقع شده باشد.

همچنین شما می توانید لیست باشگاه های پینت بال سمنان  در سایت اسپرت رزرو مشاهده نمایید.

ارسال نظر