لیست آدرس باشگاه های جوجیتسو برزیلی مشهد

لیست آدرس باشگاه های جوجیتسو برزیلی مشهد
تبلیغات خرید عمده عطر بهین عطر
4/5 - (2 امتیاز)

در جدولی که مشاهده می‌کنید، لیست آدرس باشگاه های جوجیتسو برزیلی مشهد به همراه شماره تماس و مشخصات کامل آنها و همچنین فدراسیون جوجیتسو برزیلی و هیئت جوجیتسو برزیلی مشهد را برای علاقه مندان به رشته جوجیتسو برزیلی که در شهر مشهد سکونت دارند، قرار داده ایم.

لیست آدرس باشگاه های جوجیتسو برزیلی مشهد

# نام باشگاه های جوجیتسو و جوجیتسو برزیلی شماره تماس آدرس
 1 باشگاه جوجیتسو برزیلی مشهد 09301998849 میدان شهید کاوه
2 باشگاه جوجیتسو کرار مشهد 09370616283 مشهد، بلوار رسالت، رسالت 57، شهید بهرام خزانه داری 13، مسجد امام حسن مجتبی
کوهسنگی، شهید بهشتی 30، رودکی 10، مسجد حضرت ابوالفضل، باشگاه شهید جلال زاده
شهرک طرق، انتهای خیابان شهید ساعی، سالن برادران شهید رضاییان، بسیج
 3 باشگاه مرکزی جوجیتسو مشهد 09155224244 مشهد، بلوارحجاب، بلوار شاهد
 4 ایران جوجیتسو آکادمی آلیانس خراسان رضوی 09023288615 کوهسنگی، رودکی 10، جنب مسجد حضرت ابوالفضل، باشگاه شهید جلال زادگان

+ باشگاه‌تان را در جدول ثبت کنید

لطفا نظر و تجربه‌تان، در مورد هر یک از باشگاه های جوجیتسو برزیلی مشهد را در قسمت نظرات با دیگران به اشتراک بگذارید.

در اسپرت رزرو تلاشمان بر این است تا لیستی کامل از تمامی باشگاه‌های موجود در سطح همه شهرها را برای مردم عزیز جمع آوری کنیم.

امیدواریم لیست آدرس باشگاه های جوجیتسو برزیلی مشهد برای شما سودمند و مفید واقع شده باشد.

جوجیتسو برزیلی و تعریف و معنا و روش آن :

جوجیتسو برزیلی یک ورزش رزمی است که بر فنون گلاویزی و مبارزه در وضعیت خاک تأکید دارد. در مبارزات این رشته هدف نهایی به‌دست آوردن وضعیت برتر نسبت به حریف و بی‌دفاع ساختن او با استفاده از تکنیک‌های قفل‌کننده‌ است.

جوجیتسو برزیلی در اوایل سدهٔ بیست میلادی از هنر رزمی ژاپنی کودوکان جودو تکامل یافت که خود در سدهٔ نوزدهم بر اساس سبک جوجیتسو ژاپنی برخی مدارس ژاپن طراحی شده بود. از میان فنون جودو و جوجیتسو در جوجیتسو برزیلی تأکید بیشتر بر نه-وازا (فنون خاک) است. بنیان‌گذار این رشته برادران کارلوس و هلیو گریسی هستند. کارلوس جودو را از میتسویو مائدا استاد ژاپنی مقیم برزیل آموخت و سپس آن را به برادران و اعضای خانواده خود آموخت. قدرت این رشتهٔ رزمی برای نخستین بار با شروع مسابقات آزاد یواف‌سی که مبارزان از کلیه رشته‌ها در آن شرکت می‌کردند و پیروزی‌های اسطورهٔ این رشته رویس گریسی(Royce Gracie) بر همگان اثبات شد. امروزه تمرین و آموزش جوجیتسو برای شرکت در مبارزات آزاد به یک اصل بدل شده‌است.

این رشته بر این اصل تأکید دارد که یک شخص کوچک‌تر و ضعیف‌تر با به‌کارگیری صحیح تکنیک‌ها و شناخت شیوه‌های جابه جایی نیرو می‌تواند یک مهاجم بزرگ‌تر و قوی‌تر از خود را شکست دهد. تمرین این رشته برای دفاع شخصی، شرکت در مسابقات ورزشی (جوجیتسو برزیلی و رشته‌های مشابه) و همچنین هنرهای رزمی ترکیبی صورت می‌گیرد. در واقع می‌توان گفت این رشته شباهتی به ورزش‌هایی نظیر تکواندو، کاراته و کونگ فو ندارد و به‌طور کامل بر اساس اصول گلاویزی بنیان نهاده شده‌است.

درجات رشته جوجیتسو برزیلی :

اعطای درجه در جوجیتسو برزیلی بر دو مبنای زیر استوار است؛

  • میزان دانش فنی قابل اجرای هنرجو
  • نمایش هنرجو در مبارزه

دانش فنی هر شخص با توجه به تعداد تکنیک‌هایی که او توان اجرای آن‌ها را دارد و مهارت او در اجرای هر یک از آن‌ها مشخص می‌شود. مهم‌ترین مسئله در این رشته قابل اجرا بودن هر تکنیک است به همین جهت هنرجویان تشویق می‌شوند که تکنیک‌ها را با توجه به توانائی‌های جسمی و شکل بدن خود انجام دهند.

کمربند :

درجه ورزش‌کاران این رشته با رنگ کمربند آنان مشخص می‌شود؛

  • سفید
  • آبی
  • بنفش
  • قهوه‌ای
  • مشکی
  • سرخ

حداقل سن مورد نیاز برای دریافت کمربند آبی ۱۵ سال است و برای افراد زیر ۱۵ سال از کمربندهای زرد، نارنجی و سبز استفاده می‌شود. برای دریافت کمربند مشکی نیز حداقل ۱۹ سال لازم است. دارندگان کمربند مشکی می‌توانند با تمرین و آموزش این رشته تا بالاتر از ۹ درجه (دان) را دریافت کنند. شخصی که دان ۸ را به‌دست می‌آورد از یک کمربند مشکی و قرمز استفاده می‌کند و با دریافت دان ۹ و ۱۰ آن را با یک کمربند سرخ جایگزین می‌کند.

رویس گریسی یکی از پسران بنیان‌گذار جوجیتسو برزیلی نقش غیرقابل انکاری در معرفی و گسترش این رشته در دنیا داشته‌ است. او در هر سه دوره نخست مسابقات UFC با استفاده از فنون جوجیتسو برزیلی بر حریفان پیروز شد و نگاه جهانیان را متوجه جوجیتسو برزیلی کرد. گریسی به تازگی در لیست ۵۰ نفره بزرگترین ورزشکاران تمام دوران مجله «اسپرتس ایلستریتد» قرار گرفته‌ است.

فدراسیون جوجیتسو برزیلی :

فدراسیون بین المللی جوجیتسو برزیل (IBJJF) یک شرکت انتفاعی است که میزبان چندین تورنمنت بزرگ جیوجیتسو برزیل (BJJ) در جهان است، این فدراسیون توسط کارلوس گریسی جونیور، که رئیس یکی از بزرگترین انجمن های جیوجیتسو برزیل، گریسی بارا است، ایجاد شد. IBJJF از قواعد کنفدراسیون جوجیتسو برزیل استفاده می کند. در 11 اکتبر 2020، IBJJF اعلام کرد که برای همه کمربندهای قهوه ای و مشکی که در مسابقات no-gi رقابت می کنند، هم قلاب پاشنه و هم زانو درو کردن را مجاز می‌کند.

دوستان عزیز! اگر باشگاه مورد نظر خود را در این لیست پیدا کردید و از طریق این لیست به باشگاه راهنمایی شدید، لطفا جهت کمک به بهبود فعالیت سایت و بروزرسانی لیست باشگاه ها و اطلاع رسانی بیشتر و دقیقتر به هموطنان گرامی، از مدیران و مسئولان باشگاه تقاضا کنید جهت تکمیل اطلاعات باشگاه خود با اسپرت رزرو در تماس باشند.

پیشاپیش کمال قدردانی را از همکاری صمیمانه شما داریم.

ارسال نظر