لیست آدرس باشگاه های تیراندازی کرمانشاه

لیست آدرس باشگاه های تیراندازی کرمانشاه
تبلیغات خرید عمده عطر بهین عطر
4/5 - (9 امتیاز)

لیست آدرس باشگاه های تیراندازی کرمانشاه و فدراسیون تیراندازی کرمانشاه به همراه کلاس تیراندازی کرمانشاه را در جدول زیر برای شما علاقه‌مندان تیراندازی قرار داده‌ایم.

لطفا نظر و تجربه‌تان، در مورد هر یک از باشگاه های تیراندازی کرمانشاه را در قسمت نظرات با دیگران به اشتراک بگذارید.

لیست آدرس باشگاه های تیراندازی کرمانشاه

ردیف  نام باشگاه شماره تماس آدرس
 1 باشگاه تیراندازی شهید ابوالحسن یاری 08318373161 بلوار شهید بهشتی، خیابان جنب پارک شاهد، روبروی سازمان میراث فرهنگی

+ باشگاه‌تان را در جدول ثبت کنید

در اسپرت رزرو تلاشمان بر این است تا لیستی کامل از تمامی باشگاه‌های موجود در سطح همه شهرها را برای مردم عزیز جمع آوری کنیم.

امیدواریم لیست آدرس باشگاه های تیراندازی کرمانشاه برای شما سودمند واقع شده باشد.

حضور در مسابقات تیراندازی کرمانشاه چگونه امکان پذیر است؟

تیراندازان و کماندارانی که به سطح مطلوبی از آمادگی برسند با صلاحدید و اجازه مربی باشگاه می توانند در مسابقات مختلف (رنکینگ های کشوری، استیج های استانی و … ) شرکت کنند.

قیمت و هزینه باشگاه های تیراندازی در کرمانشاه به چه صورت است؟

شهریه هر باشگاه تیراندازی در کرمانشاه بسته به امکانات باشگاه، محدوده، مربی و رشته های مختلف تیراندازی اعم از با تفنگ و یا با کمان متفاوت می باشد.

ورزش تیراندازی(Shooting sport) یک ورزش رقابتی است که در آن، مهارت ورزش‌کاران در سرعت و دقت با استفاده از انواع مختلفی از اسلحه(اسلحه گرم و سلاح های بادی) مورد بررسی قرار می‌گیرد. تيراندازی يکی از رشته های اصيل ايرانی است که در دين مقدس اسلام نيز تاکيدات بسياری بر روی آن شده است. ورزشی مفرح و جذاب که سهم زيادی در توزيع مدالهای آسيايی و جهانی دارد. این ورزش در رده‌ها و رشته‌های مختلف و در سه وضعیت خوابیده، زانو زده و ایستاده برگزار می‌شود.

پیشنهاد می‌شود آدرس باشگاه های سوارکاری کرمانشاه را نیز مشاهده کنید.

فدراسیون جهانی تیراندازی

فدراسیون جهانی تیراندازی نهاد اصلی اداره کننده و برگزاری مسابقات ورزش تیراندازی در جهان است. این سازمان در سال 1907 تأسیس شده و مقر آن در مونیخ، آلمان است. فدراسیون جهانی تیراندازی مسابقات تیراندازی در بازی‌های المپیک تابستانی و مسابقات قهرمانی تیراندازی جهان را برگزار می‌کند. اولين ریيس فدراسيون جهانی تيراندازی، دکتر کورت هافلر بود. ریيس فعلی فدراسيون جهانی تيراندازی اولکريوو اسکواررانا اهل مکزيک می‌باشد.

همچنین می‌توانید لیست آدرس باشگاه های پینت بال کرمانشاه  را در اسپرت رزرو ببینید.

فدراسیون تیراندازی ایران

در ايران فدراسيون تيراندازی در سال 1958 ميلادی (1337شمسی) تاسیس شد و اين فدراسيون در طول عمر پنجاه‌سالۀ خود 14 رئيس فدراسيون را به خود ديده است.

دوستان عزیز! اگر باشگاه مورد نظر خود را در این لیست پیدا کردید و از طریق این لیست به باشگاه راهنمایی شدید، لطفا جهت کمک به بهبود فعالیت سایت و بروزرسانی لیست باشگاه ها و اطلاع رسانی بیشتر و دقیقتر به هموطنان گرامی، از مدیران و مسئولان باشگاه تقاضا کنید جهت تکمیل اطلاعات باشگاه خود با اسپرت رزرو در تماس باشند.
پیشاپیش کمال قدردانی را از همکاری صمیمانه شما داریم.

ارسال نظر