لیست آدرس باشگاه های تیراندازی سمنان

لیست آدرس باشگاه های تیراندازی سمنان
تبلیغات خرید عمده عطر بهین عطر
3.3/5 - (3 امتیاز)

لیست آدرس باشگاه های تیراندازی سمنان را در جدول زیر برای شما علاقه‌مندان این رشته ورزشی قرار داده‌ایم. جهت تکمیل شدن لیست آدرس باشگاه ها با ما در تماس باشید.

لطفا نظر و تجربه‌تان، در مورد هر یک از باشگاه های تیراندازی سمنان را در قسمت نظرات با دیگران به اشتراک بگذارید.

لیست آدرس باشگاه های تیراندازی سمنان

ردیف  نام باشگاه شماره تماس آدرس
 1 فدراسیون تیراندازی استان سمنان 02333437260 بلوار نهضت
 2 سالن تیراندازی شهدای گمنام 02333487908 شهرک فرهنگيان، تقاطع 18 متري و بلوار ورزش، مجموعه ورزشي شهرک فرهنگيان
 3 سایت تیراندازان بنچ رست 09121317217

+ باشگاه‌تان را در جدول ثبت کنید

ورزش تیراندازی(Shooting sport) یک ورزش رقابتی است که در آن، مهارت ورزش‌کاران در سرعت و دقت با استفاده از انواع مختلفی از اسلحه(اسلحه گرم و سلاح های بادی) مورد بررسی قرار می‌گیرد. تيراندازی يکی از رشته های اصيل ايرانی است که در دين مقدس اسلام نيز تاکيدات بسياری بر روی آن شده است. ورزشی مفرح و جذاب که سهم زيادی در توزيع مدالهای آسيايی و جهانی دارد. این ورزش در رده‌ها و رشته‌های مختلف و در سه وضعیت خوابیده، زانو زده و ایستاده برگزار می‌شود.

پیشنهاد می‌شود آدرس کلاس و مدارس شطرنج سمنان  را نیز مشاهده کنید.

فدراسیون جهانی تیراندازی

فدراسیون جهانی تیراندازی(International Shooting Sport Federation) نهاد اصلی اداره کننده و برگزاری مسابقات ورزش تیراندازی در جهان است. این سازمان در سال1907 تأسیس شده و مقر، آن در مونیخ، آلمان است. فدراسیون جهانی تیراندازی مسابقات تیراندازی در بازی‌های المپیک تابستانی و مسابقات قهرمانی تیراندازی جهان را برگزار می‌کند. اولين ریيس فدراسيون جهانی تيراندازی، دکتر کورت هافلر بود. ریيس فعلی فدراسيون جهانی تيراندازی اولکريوو اسکواررانا اهل مکزيک می‌باشد.

فدراسیون تیراندازی ایران

در ايران فدراسيون تيراندازی در سال 1958 ميلادی (1337شمسی) تاسیس شد و اين فدراسيون در طول عمر پنجاه‌سالۀ خود 14 رئيس فدراسيون را به خود ديده است.

همچنین می‌توانید آدرس باشگاه های سوارکاری سمنان را در اسپرت رزرو ببینید.

ارسال نظر

نظرات کاربران
  1. عباس جورابلو گفت:

    با سلام خدمت شما دوستان و اساتید عزیز . لطفا جهت افتتاح و راه اندازی یک سالن تیر اندازی ( پی سی پی ) در شهر شاهرود اقدام نمایید تا علاقه مندان به تیر اندازی در این شهر بتوانند یک به صورت منظم و حرفه ای به این ورزش زیبا بپردازند . ممنون از زحمات و لطف شما . شماره تماس بنده جهت هر گونه هماهنگی و شروع به کار این حرکت خوب : 09126237551