لیست آدرس باشگاه های بیلیارد زاهدان

لیست آدرس باشگاه های بیلیارد زاهدان
تبلیغات خرید عمده عطر بهین عطر
4/5 - (4 امتیاز)

لیست آدرس باشگاه های بیلیارد زاهدان از جمله سالن بیلیارد، اسنوکر و  ایت بال و مراکز بیلیارد زاهدان را در جدول زیر قرار داده‌ایم.

لطفا نظر و تجربه‌تان، در مورد هر یک از باشگاه‌های بیلیارد زاهدان را در قسمت نظرات با دیگران به اشتراک بگذارید.

لیست آدرس باشگاه های بیلیارد زاهدان

ردیف  نام باشگاه شماره تماس آدرس
1 باشگاه بیلیارد پارسا
05433420157
بلوار خرمشهر، نبش خرمشهر 5
2 باشگاه بیلیارد رویال 09338106019 بلوار مزاری

+ باشگاه‌تان را در جدول ثبت کنید

 

بیلیارد در ابتدا ورزشی بوده که در محیط باز و بر روی زمین بازی می‌شده است. سپس به مرور زمان این رشته ورزشی به داخل فضاهای بسته و زیر سقف کشیده شد و بر روی یک میز با پوششی چمنی بازی می‌شود.

پیشنهاد می‌شود لیست آدرس سالن های ورزشی زاهدان را نیز مشاهده کنید.

شاید در نظر اول، بیلیارد ورزشی کم تحرک باشد ولی تمرکز و کسب مهارت در این بازی، تاثیر به سزایی در سلامت روحی و جسمی افراد دارد.
با توجه به این نکته که ورزش بیلیارد در یک سالن سرپوشیده انجام می‌شود، به همین خاطر امکاناتی مانند فضای خوب، میز خوب و تجهیزات خوب اهمیت بسیاری دارد.

بیلیارد یکی از ورزش های تفریحی مهیج و جالب است که در میان قشر جوان و گاها بزرگسالان طرفداران بسیاری پیدا کرده است. بسیاری از افراد تمایل دارند برای یک بار هم که شده، چوب های بیلیارد را در دست گرفته و مهارت خود را در صحنه ی این بازی جذاب مورد آزمایش قرار دهند

همچنین می توانید لیست آدرس باشگاه های فوتبال زاهدان  را در اسپرت رزرو ببینید.

دوستان عزیز! اگر باشگاه مورد نظر خود را در این لیست پیدا کردید و از طریق این لیست به باشگاه راهنمایی شدید، لطفا جهت کمک به بهبود فعالیت سایت و بروزرسانی لیست باشگاه ها و اطلاع رسانی بیشتر و دقیقتر به هموطنان گرامی، از مدیران و مسئولان باشگاه تقاضا کنید جهت تکمیل اطلاعات باشگاه خود با اسپرت رزرو در تماس باشند.
پیشاپیش کمال قدردانی را از همکاری صمیمانه شما داریم.

لیست آدرس کلاس و مدرسه شطرنج زاهدان را نیز ببییند.

 

ارسال نظر