لیست آدرس پیست های اسکی اصفهان

لیست آدرس پیست های اسکی اصفهان
تبلیغات خرید عمده عطر بهین عطر
4/5 - (15 امتیاز)

در این جدول لیست آدرس پیست های اسکی اصفهان و فدراسیون اسکی را به همراه شماره تماس آنها برای علاقه‌مندان به اسکی در شهر اصفهان قرار داده‌ایم.

لطفا نظر و تجربه‌تان، در مورد هر یک از پیست های اسکی اصفهان را در قسمت نظرات با دیگران به اشتراک بگذارید.

لیست آدرس پیست های اسکی اصفهان

ردیف  نام باشگاه شماره تماس آدرس
 1 پیست اسکی فریدون شهر 09133719176 اصفهان، ۶ کیلومتری غرب شهر، فریدونشهر، واقع در ارتفاعات گردنه روستای چغیورت

+ باشگاه‌تان را در جدول ثبت کنید

در اسپرت رزرو تلاشمان بر این است تا لیستی کامل از تمامی باشگاه‌های موجود در سطح همه شهرها را برای مردم عزیز جمع آوری کنیم.

امیدواریم لیست آدرس پیست های اسکی اصفهان برای شما سودمند واقع شده باشد.

اسکی فریدونشهر اصفهان :

پیست اسکی فریدونشهر، در 180کیلومتری غرب استان اصفهان و در پنج کیلومتری غرب شهر فریدونشهر، در منطقه ای کوهستانی واقع در ارتفاعات موسوم به گردنه روستای چغیورت استقرار یافته است. این پیست، که تنها پیست اسکی استاندارد در استان اصفهان می‌باشد و شیب تند و منحصر به فرد حدود 35درجه دارد، مرتفع ترین پیست اسکی فلات مرکزی ایران محسوب می‌شود. ارتفاع پایه پیست اسکی فریدونشهر از سطح دریا دو هزار و 630متر و در بالاترین نقطه پیست به سه هزار متر می‌رسد، که با این مشخصات این پیست اسکی مجهز به برفکوب و سایر امکانات رفاهی و درمانی هم هست.

همچنین می‌توانید لیست آدرس باشگاه های پینت بال اصفهان را در اسپرت رزرو مشاهده کنید.

دوستان عزیز! اگر باشگاه مورد نظر خود را در این لیست پیدا کردید و از طریق این لیست به باشگاه راهنمایی شدید، لطفا جهت کمک به بهبود فعالیت سایت و بروزرسانی لیست باشگاه ها و اطلاع رسانی بیشتر و دقیقتر به هموطنان گرامی، از مدیران و مسئولان باشگاه تقاضا کنید جهت تکمیل اطلاعات باشگاه خود با اسپرت رزرو در تماس باشند.
پیشاپیش کمال قدردانی را از همکاری صمیمانه شما داریم.

ارسال نظر