لیست آدرس باشگاه های پینگ پنگ اراک

لیست آدرس باشگاه های پینگ پنگ اراک
تبلیغات خرید عمده عطر بهین عطر
4.2/5 - (5 امتیاز)

در این جدول لیست آدرس باشگاه های پینگ پنگ اراک و همچنین فدراسیون پینگ پنگ به همراه کلاس های آموزش تنیس روی میز اراک را قرار داده‌ایم.

لطفا نظر و تجربه‌تان، در مورد هر یک از باشگاه های پینگ پنگ اراک را در قسمت نظرات با دیگران به اشتراک بگذارید.

لیست آدرس باشگاه های پینگ پنگ اراک

ردیف  نام باشگاه شماره تماس آدرس
1 محموعه ورزشی 5 مرداد 08633673586 خیابان دانشگاه
2 سالن شمسی پور 08632214850
09388034045
09184979399
خیابان امام، جنب آموزش و پرورش

+ باشگاه‌تان را در جدول ثبت کنید
پینگ پنگ مانند بسیاری از ورزش های دیگر، در ابتدا به عنوان یک سرگرمی اجتماعی با ابتدائی‌ترین وسایل و تجهیزات در انگلستان بازی می‌شده است. نام‌های اولیه این ورزش تفریحی، گسیما و ویف واف بوده است.
بعدها نام پینگ پنگ که برگرفته از صدای ایجاد شده از برخورد توپ با میز است، برای این ورزش توسط می‌جکس و پسرانش در سال 1900 به ثبت رسید.

پینگ پنگ یا تنیس روی میز ورزشی است که دو نفر مقابل هم یا اینکه دو تیم دو نفره مقابل هم بازی می‌کنند، و برای بردن بازی باید توپی را به وسیله راکتی که در دست دارند به سمت میز حریف پرتاب کنند و حریف را ناکام از ضربه زدن به توپ قرار دهند. تا به این وسیله امتیاز کسب کرده و مسابقه را برنده شوند.

همچنین می‌توانید  آدرس باشگاه های فوتبال اراک را در اسپرت رزرو ببینید.

دوستان عزیز! اگر باشگاه مورد نظر خود را در این لیست پیدا کردید و از طریق این لیست به باشگاه راهنمایی شدید، جهت کمک برای بهبود فعالیت سایت و بروزرسانی لیست باشگاه‌ها و کمک رسانی بیشتر به هموطنان گرامی، از مدیران و مسئولان باشگاه تقاضا کنید که با اسپرت رزرو، جهت تکمیل اطلاعات باشگاه خود در تماس باشند.
پیشاپیش کمال قدردانی را از همکاری صمیمانه شما داریم.

پیشنهاد می‌شود  آدرس باشگاه های شطرنج اراک را نیز در اسپرت رزرو مشاهده کنید.

ارسال نظر