لیست آدرس باشگاه های زومبا مشهد

لیست آدرس باشگاه های زومبا مشهد
تبلیغات خرید عمده عطر بهین عطر
4.7/5 - (3 امتیاز)

در جدول زیر لیستی از آدرس باشگاه های زومبا مشهد برای ورزشکاران علاقه‌‌مند به این رشته ورزشی که قصد رفتن به کلاس‌های آموزش زومبا در مشهد را دارند، تهیه کرده‌‌ایم.

لطفا نظر و تجربه‌تان، در مورد هر یک از باشگاه های زومبا مشهد را در قسمت نظرات با دیگران به اشتراک بگذارید.

لیست آدرس باشگاه های زومبا مشهد

ردیف نام باشگاه شماره تماس آدرس
 1 باشگاه انوش vip 09389016545 هاشمیه 14، فرشته 20، پلاک 70
 2 مجموعه ورزشی پرداد 05136012568 بلوار وکیل آباد، بین وکیل آباد 5 و 7
 3 زاکی 05136052542 ابتدای امامت 30، پلاک 4
 4 بزرگمهر 05137215855 بلوار سجاد، خیابان بزرگمهر جنوبی،  بین بزرگمهر جنوبی 11 و 13

ورزش زومبا یکی از پرطرفدارترین ورزش هایي هست که در سال های جدید در ورزشگاه ها رونق پیدا کرده هست. این روزش بـه علت این که جنبش بالایی را می طلبد, چربی سوزی بالایی دارد و همه‌ی اندام ها و عضلات بدن را درگیر میکند.کلمه زومبا بـه معنی لزرش خوردن سریع هست.

زومبا جزء ورزش‌های پرتحرک و فول انرژی محسوب می‌شود که اگر به‌درستی و به‌صورت منظم انجام شود، کالری‌سوزی فوق‌العاده‌ای را برایتان به‌همراه خواهد داشت.

پیشنهاد می‌شود لیست باشگاه های بدنسازی مشهد همراه با تخفیف  را در مجله اسپرت رزرو مشاهده کنید.

این ورزش در باشگاه های بدنسازی و ایروبیک آموزش داده می‌شود و برای رفتن به باشگاه های زومبا بـه امکانات خاصی نیاز نیست و از این جهت می‌توان گفت از ورزش های کم خرج است و در هر جایی می‌توان آن را انجام داد. ورزش زومبا محدودیت سنی ندارد و از نوجوان تا سالمندان می‌توانند با این ورزش رابطه برقرار کنند.

دوستان عزیز! اگر باشگاه مورد نظر خود را در این لیست پیدا کردید و از طریق این لیست به باشگاه راهنمایی شدید، لطفا جهت کمک به بهبود فعالیت سایت و بروزرسانی لیست باشگاه ها و اطلاع رسانی بیشتر و دقیقتر به هموطنان گرامی، از مدیران و مسئولان باشگاه تقاضا کنید جهت تکمیل اطلاعات باشگاه خود با اسپرت رزرو در تماس باشند.

لیست آدرس باشگاه و کلاس ایروبیک مشهد را نیز ببینید.

پیشاپیش کمال قدردانی را از همکاری صمیمانه شما داریم.

ارسال نظر