تولید محتوای صفحات و پیج باشگاه بدنسازی چگونه باشد؟

تولید محتوای صفحات و پیج باشگاه بدنسازی چگونه باشد؟
تبلیغات خرید عمده عطر بهین عطر
امتیاز دهید

بعد از طراحی اولیه سایت باشگاه خود، مهمترین مطلبی که باید در نظر گرفت، تولید محتوا برای صفحات و پیج باشگاه بدنسازی است، چرا که محتوا مهمترین قست در جذب کاربران اینترنتی می باشد.

نکات تولید محتوا برای صفحات و پیج باشگاه بدنسازی عبارتند از :

1- محتوای مرتبط تولید کنید: یکی از اصول مهم در محتوا نویسی برای سایت یا پیج باشگاه خود این است که محتوایی که تولید می کنید مرتبط با ورزش و باشگاه باشد. از نوشتن مطالب غیر مرتبط خودداری کنید.

2- ساده بنویسید: مطالبی که می نویسید، از زبان خودتان بنویسید. مطالب باید ساده وقابل فهم باشد.

3- باشگاه بدنسازی خود را به طور کامل معرفی کنید: تمام قسمتها و تجهیزات و مربیان باشگاه خود را به طور کامل معرفی کنید، اگر رشته های  مختلفی در باشگاه خود دارید، هر کدام را جداگانه توضیح دهید با این کار هم محتوای مرتبط تولید کرده‌اید و هم اینکه به کاربران امکان انتخاب آگاهانه داده‌اید.

4- به کارگیری تصاویر بزرگ و جذاب: سعی کنید از تصاویر بزرگ و جذاب در بخش های مختلف وب سایت بدنسازی خود استفاده کنید.

5- از محتوا های آموزشی در سایت خود استفاده کنید: اکثر کاربران به دنبال محتوای آموزشی هستند. استفاده از محتوا آموزشی در سایت نشان دهنده متفاوت بودن شما است. مثلا مطالبی دربارۀ تناسب اندام، برنامه های غذایی ورزشکاران، آموزش صحیح تمرینات خاص و… این مطالب باعث می شوند، مخاطبانی که به دنبال مطالب ورزشی هستند، به سایت شما جذب شوند.

6- از تصاویر مرتبط استفاده کنید: هنگام نوشتن مطلبی برای سایت خود از تصاویر مرتبط با آن نیز استفاده کنید. این کار باعث می شود که کاربران مطلب را بهتر درک کنند.

7- محتوای ویدویی قرار دهید : محتواهای ویدویی اثر بخشی بالایی دارند. فیلم های آموزشی کوتاه یک دقیقه‌ای، از آموزش نحوه صحیح حرکات ورزشی توسط خودتان تهیه کنید و در پیج  اینستاگرام خود قرار دهید. با این کار به مخاطب خود ثابت می‌کنید که مهم هستند و به دنبال رفع نیازهای آنها هستید.

8- اتفاقات و دستاوردها و رویدادهای مهم باشگاه را در سایت و پیج خود قرار دهید:  تعطیلی باشگاه، شروع ترم جدید، اضافه شدن رشته‌های دیگر و … از جمله اتفاقاتی هستند که باید آن‌ها را از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام به اطلاع مخاطبان برسانید. این کار باعث می‌شود اعضای باشگاه به خاطر دریافت این اطلاعات صفحه و سایت شما را همیشه دنبال کنند.

9- زمانبندی ارسال مطالب : برای انتشار مطالب خود زمانبندی مناسب داشته باشید یعنی خیلی زیاد و یا خیلی کم مطلب نگذارید. در هفته 4 تا 5 مطلب کافیست.

پیشنهادما به شما مطالعه مقاله 10 روش جذب ورزشکاران به باشگاه بدنسازی در اسپرت رزرو

ارسال نظر