لیست آدرس باشگاه های پینگ پنگ بیرجند

لیست آدرس باشگاه های پینگ پنگ بیرجند
تبلیغات خرید عمده عطر بهین عطر
4.7/5 - (4 امتیاز)

لیست آدرس باشگاه های پینگ پنگ بیرجند را در این جدول قرار داده‌ایم. رشته‌ی پینگ پنگ یا تنیس روی میز، یکی از ورزش‌های مفید و لذتبخش برای جوانان می‌باشد.

لطفا نظر و تجربه‌تان، در مورد هر یک از باشگاه‌های پینگ پنگ بیرجند را در قسمت نظرات با دیگران به اشتراک بگذارید.

لیست آدرس باشگاه های پینگ پنگ بیرجند

ردیف  نام باشگاه شماره تماس آدرس
1 سپهر
05632239443
خیابان جمهوری اسلامی، نبش جمهوری 4
2 آینده سازان
09155613590
چهارراه سیلو، جنب خیابان بعثت
3 سروش
09151611608
خیابان توحید 8، پلاک 3

+ باشگاه‌تان را در جدول ثبت کنید

 

در سایت اسپرت رزرو تلاشمان بر این است تا لیستی کامل از تمامی باشگاه‌های موجود در سطح همه شهرها را برای مردم عزیز جمع آوری کنیم.
امیدواریم لیست آدرس باشگاه های پینگ پنگ بیرجند برای شما سودمند واقع شده باشد.

ورزش پینگ پنگ یا تنیس روی میز توسط دو نفر در مقابل هم یا دو تیم دو نفره برگزار خواهد شد. این ورزش برخلاف سادگی ظاهرش بسیار مفید بوده و حین انجام بازی تمام اعضا بدن در آن به حرکت در می‌آیند و فعالیت می‌کنند. در این ورزش دو نیم کره مغز همزمان با هم فعالیت می‌کنند و همچنین باعث تقویت مخچه ورزشکار می‌شود. تنیس روی میز با تنیس تفاوت‌هایی دارد از جمله اینکه در بازی تنیس می‌شود قبل از خوردن توپ به زمین ضربه زد اما در تنیس روی میز حتما باید یک بار توپ به زمین بخورد. ابعاد میز و زمین بازی تنیس روی میز بسیار کوچکتر از تنیس است، به مراتب اندازه راکت نیز همینطور می‌باشد ولیکن در تنیس روی میز اندازه راکت ثابت و در تنیس ابعاد مختلفی دارد.

همچنین شما عزیزان می‌توانید لیست باشگاه های فوتبال بیرجند را در اسپرت رزرو مشاهده کنید.

دوستان عزیز! اگر باشگاه مورد نظر خود را در این لیست پیدا کردید و از طریق این لیست به باشگاه راهنمایی شدید، جهت کمک برای بهبود فعالیت سایت و بروزرسانی لیست باشگاه‌ها و کمک رسانی بیشتر به هموطنان گرامی، از مدیران و مسئولان باشگاه تقاضا کنید که با اسپرت رزرو، جهت تکمیل اطلاعات باشگاه خود در تماس باشند.
پیشاپیش کمال قدردانی را از همکاری صمیمانه شما داریم.

ارسال نظر