لیست آدرس باشگاه های سوارکاری کرمانشاه

لیست آدرس باشگاه های سوارکاری کرمانشاه
تبلیغات خرید عمده عطر بهین عطر
4/5 - (3 امتیاز)

لیست آدرس باشگاه های سوارکاری کرمانشاه و پیست های سوارکاری ، هیات سوارکاران شهر کرمانشاه ، کلاسهای آموزش اسب سواری و سوارکاری و ورزش های جذابی از جمله سوارکاری، پرش با مانع و … را در جدول زیر قرار داده ایم.

لطفا نظر و تجربه‌تان، در مورد هر یک از باشگاه های سوارکاری کرمانشاه را در قسمت نظرات با دیگران به اشتراک بگذارید.

لیست آدرس باشگاه های سوارکاری کرمانشاه

 ردیف  نام باشگاه شماره تماس آدرس فعالیت و زمان
1 باشگاه سوارکاری رخش 09181316976 جاده بیستون کرمانشاه سوارکاری
2 باشگاه سوارکاری خیبر 08337224329 کیلومتر 10 جاده سراب نیلوفر، روستای شاهینی سوارکاری
3 باشگاه سوارکاری مزدا 09121471865 ماهیدشت، کیلومتر 18 روستای قمشه ای سوارکاری
4 باشگاه سوارکاری شبدیز 09183393064 کیلومتر 4 جاده سنندج سوارکاری، پرش با اسب و پرش با مانع

+ باشگاه‌تان را در جدول ثبت کنید

امیدواریم لیست آدرس باشگاه های سوارکاری کرمانشاه برای شما سودمند واقع شده باشد.

پیش زمینه ورزش سوارکاری در کرمانشاه چیه؟

آمادگی جسمانی بالا، مهم ترین پیش‌نیاز سوارکاری است. اسب سواری سن خاصی ندارد و جالب اینجاست که قهرمانان سوارکاری در دنیا، بیشتر از 45 سال سن دارند؛ یعنی هرچه سن بالاتر برود، تجربه و مهارت هم بیشتر می‌شود. با این حال به دلیل این که کنترل اسب به قدرت ذهنی و جسمی نیاز دارد، سوارکاری به کودکان زیر ۷ سال توصیه نمی‌شود.

اسب ها چند سال عمر می کنند؟

اسب‌ها به طور میانگین 30 سال عمر می‌کنند و تا 26 سالگی، یک مَرکب حرفه‌ای به حساب می‌آیند؛ البته شرایط نگهداری، مراقبت، تغذیه و بهداشت مناسب در این زمینه نقش زیادی دارد.

ورزش جذاب و مفرح سوارکاری و همراهی با اسب های زیبا و نجیب، تجربه ای دوست داشتنی و پر از شور و شادی است. اسب دوانی، چابک سواری، پرش با استب، چوگان، درساژ، شکار با اسب، رودیو، اسب دوانی استقامت و … از شاخه های متعدد این رشته ی ورزشی قدیمی می باشد.
سوارکاری رشته های مختلفی دارد مانند سرعت، پرش از مانع و … اما در تمام آنها یک اصل مهم باید رعایت شود آن‌هم ارتباط بین سوارکار و اسب می باشد. سوارکار باید با تمام خلق و خوی اسب خودش آشنا باشد تا بتواند در هنگام دستور دادن اسب را مطیع خویش گرداند و به اصطلاح اسب رام سوارکار شود.

همچنین می‌توانید آدرس باشگاه های بیلیارد کرمانشاه را در اسپرت رزرو مشاهده کنید.

دوستان عزیز! اگر باشگاه مورد نظر خود را در این لیست پیدا کردید و از طریق این لیست به باشگاه راهنمایی شدید، لطفا جهت کمک به بهبود فعالیت سایت و بروزرسانی لیست باشگاه ها و اطلاع رسانی بیشتر و دقیقتر به هموطنان گرامی، از مدیران و مسئولان باشگاه تقاضا کنید جهت تکمیل اطلاعات باشگاه خود با اسپرت رزرو در تماس باشند.
پیشاپیش کمال قدردانی را از همکاری صمیمانه شما داریم.

ارسال نظر