بهترین توصیه‌ها‌ برای باشگاه‌ بدنسازی در دوران رکود و بحران کرونا

بهترین توصیه‌ها‌ برای باشگاه‌ بدنسازی در دوران رکود و بحران کرونا
تبلیغات خرید عمده عطر بهین عطر
امتیاز دهید

بهترین توصیه‌ها‌ برای باشگاه‌ بدنسازی در دوران رکود در زمان بحران ویروس کرونا گردآوری شده و علاوه بر باشگاه‌های بدنسازی برای همه اماکن و باشگاه‌های ورزشی مفیده.

شیوع ویروس کرونا توی این روزها، تاثیر مخربی روی وضعیت کسب و کارهای مختلف مخصوصا باشگاه‌های بدنسازی گذاشته، به طوری که باعث تعطیلی همه مجموعه‌های ورزشی شده، اما یه نکته رو یادتون باشه: خیلی از شرکت‌ها و مجموعه‌های بزرگ و موفقی که امروز اون‌ها رو می‌شناسیم، کار خودشون رو توی بحران‌های مالی و دوره‌های رکود شروع کردن.

گاهی وقتا قرار گرفتن توی شرایط دشوار و بحرانی، باعث میشه که خلاقیت و نوآوری مدیران به بیشترین میزان خودش برسه، چرا که در این شرایط اون‌ها نه برای رسیدن به موفقیت، بلکه برای بقا تلاش می‌کنن.

در این نوشته قصد داریم توصیه‌های برای باشگاه‌ بدنسازی در دوران رکود و بحران در میان بذاریم که بهشون کمک می‌کنه تا از این شرایط دشوار عبور کنن و به سلامت این بحران رو پشت سر بذارن.

افزایش خلاقیت در باشگاه بدنسازی

قرار گرفتن در شرایط دشوار و بحرانی، باعث میشه که خلاقیت و نوآوری مدیران به بیشترین میزان خودش می‌رسه. در این دوران سعی کنید خلاقیت‌تون رو افزایش بدید و کارهای خارقالعاده انجام بدید.

برخی کارهای خارقالعاده برای بهبود و پیشرفت مجموعه ورزشی شما:

  • تغییر چیدمان دستگاه‌ها به طور منحصر به فرد
  • ترکیب برخی ورزشها
  • افزودن ورزش جدید با کمترین هزینه
  • تقویت و آموزش پرسنل

خلاقیت در باشگاه بدنسازی

نقدینگی باشگاه خودتون رو مدیریت کنید

همه شما اصطلاح روز مبادا رو شنیدید؛ خوب، روز مبادا همین امروزه. نگاه کنید که کلا چقدر نقدینگی دارید، و محاسبه کنید که چطور می‌تونید حداقل به مدت شش تا نه ماه، کسب و کارتون رو با این میزان نقدینگی اداره کنید. اگه هر جوری که حساب می‌کنید دخل و خرجتون با هم نمی‌خونه، پس دنبال راه‌هایی جدیدی برای کاهش هزینه یا افزایش فروش باشید.

پیش‌بینی‌های مربوط به پایان دوران رکود و بحران رو بازبینی کنید

خوشبینی و مثبت‌اندیشی همیشه خوبه، اما خودتون رو گول نزنید. در مواجه با آمار و ارقام کاملا واقعگرایانه عمل کنید. هدف ما این نیست که شما رو ناامید کنیم تا دست از تلاش کردن بکشید؛ کاملا برعکس. توی این شرایط باید تمام خلاقیت و توان ذهنی تیمتون رو به کار بگیرید تا راهی برای جذب ورزشکار بیشتر و برندینگ و یا افزودن خدمتی جدید پیدا کنید. این راه میتونه ورود به بازارهای جدید باشه، یا پیدا کردن مشتریای جدید، و یا ارائه راه‌حل‌های جدید به مشتریای فعلی.

سنجیده‌تر برای بازاریابی‌ هزینه کنید

سعی کنید به جای اینکه برای تبلیغات هزینه کنید، بیشتر از خلاقیتتون کمک بگیرید و از روش‌هایی مثل بازاریابی دهان‌به‌دهان، بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی و شبکه‌سازی برای فروش محصول یا خدمتتون استفاده کنید. سعی کنید با کمک گرفتن از خلاقیتتون از تاکتیک‌های بازاریابی‌ای استفاده کنید که هزینه کمتری براتون دارن.

مجموعه ورزشی خودتون رو در سایت‌های معتبر ثبت کنید

بیشتر در اینترنت جستجو کنید، دقت کنید چه سایت‌هایی در رشته ورشی و شهر شما رتبه‌های برتر گوگل رو دارند، توی اونها ثبت‌نام کنید و باشگاهتون رو ثبت کنید. بعضی از این سایت‌ها مثل اسپرت رزرو به اضای معرفی ورزشکار به شما، مبلغی میگیرن. شما میتونید باشگاهتون رو راحت و رایگان اینجا ثبت کنید.

توسعه مهارت فردی یک مدیر باشگاه ورزشی

برای موفقیت باشگاه ورزشی و هر کسب و کاری مطالعه و استفاده از تجربه‌های دیگران خیلی می‌تونه بهتون کمک کنه. شما میتونید مقالات موفقیت باشگاه ورزشی رو در اسپرت رزرو مطالعه کنید.

هزینه‌های مربوط به کارکنان رو کنترل کنید

نیروی انسانی جز ارزشمند‌ترین سرمایه‌های هر کسب‌وکاری به حساب میاد، سعی کنید پرسنل و مربیان خوب باشگاهتون رو راضی نگه دارید، اما شما باید تمام هزینه‌های مربوط به کارکنان خودتون رو بررسی کنید و هزینه‌های غیرضروری رو حذف کنید. اگه قصد داشتید که یه مکان جدید کرایه کنید، بهتره که فعلا دست نگه دارید.

 

 

این نوشته ترجمه مقاله‌ای از وبسایت Forbes هست و ترجمه محسن پاک فطرت که اسپرت رزرو برای مدیران باشگاه ورزشی بازنویسی کرده است.

ارسال نظر