لیست آدرس پارک های آبی اصفهان

لیست آدرس پارک های آبی اصفهان
تبلیغات خرید عمده عطر بهین عطر
3.7/5 - (4 امتیاز)

پارک های آبی گزینه‌ی مناسبی برای سرگرمی و تفریح مخصوصا در روزهای گرم سال علی الخصوص فصل تابستان می‌باشد. در اینجا جدولی از لیست آدرس پارک های آبی اصفهان به همراه شماره تلفن و جزئیات درج شده است.

همانطور که میدانید یکی از شهرهای گردشگری ایران اصفهان است. یک پارک بزرگ آبی می‌تواند گزینه مناسبی جهت تفریح و سرگرمی گردشگران و بازدید کنندگان قرار گیرد.

لطفا نظر و تجربه‌تان، در مورد هر یک از پارک های آبی اصفهان را در قسمت نظرات با دیگران به اشتراک بگذارید.

لیست آدرس پارک های آبی اصفهان

#  نام باشگاه شماره تماس آدرس
 1 سرزمین موج های دریایی (فضیلت) نجف آباد 03142252929 نجف آباد، بلوار امام علی (ع)، میدان آتش نشانی، سرزمین موج های دریایی
 2 پارک آبی آبسار 03136510100 اصفهان، ورودی اول سپاهان شهر، بلوار شاهد، مجموعه آبی آبسار
 3 پارک آبی کودکان ناژوان اصفهان 03195015918 اتوبان شهيد حبيب اللهی، ميدان سهروردی، خيابان الفت، پارک جنگلی ناژوان

+ باشگاه‌تان را در جدول ثبت کنید

در اسپرت رزرو تلاشمان بر این است تا لیستی کامل از تمامی باشگاه‌های موجود در سطح همه شهرها را برای مردم عزیز جمع آوری کنیم.

امیدواریم لیست آدرس پارک های آبی اصفهان برای شما سودمند واقع شده باشد.

پیشنهاد می‌شود  لیست آدرس استخر های اصفهان را نیز در اسپرت رزرو مشاهده کنید.

پارک های آبی همانطور که از اسمش مشخص است دارای بخش‌های مختلف می‌باشد و همانند یک پارک تجهیزات مختلفی در زمینه شنا و استخر ها دارد که از آن جمله می‌توان به استخرهای شنای کم عمق و عمیق، سرسره‌های آبی، رودخانه مصنوعی، مکانی برای آفتاب گرفتن، دوش و حتی حمام دارند. در پارک های آبی مدرن در جهان فضاهایی برای موج‌سواری مصنوعی و استخرموج نیز دارند.

آیا پارک های آبی در اصفهان دارای محدودیت سنی هستند؟

خیر؛ تمامی پارک های آبی بدون محدودیت سنی می باشند و از هر سنی می توان به آنجا رفت. در این پارک های آبی برای کودکان بخش های مجزایی را طراحی کرده اند تا از آنها بهره و لذت کافی را ببرند.

مناسب ترین پارک آبی در اصفهان در کجا واقع شده است؟

پارک آبی آبسار یکی از زیباترین و مجهزترین پارک های آبی در اصفهان و ایران می باشد که در سپاهان شهر اصفهان قرار دارد.

محبوبیت پارک‌های آبی به زمان معرفی آن یعنی اواخر سال ۱۹۴۰ برمی‌‌گردد. کشور ایالات متحده آمریکا با بیش از هزار پارک آبی و ده‌ها پارک جدید در هر سال بیشترین تعداد پارک‌های آبی را داراست. این پارک‌ها به طور کلی به دو دسته روباز و سربسته تقسیم می‌شوند. پارک‌های آبی روباز معمولاً در نقاط گرمسیری و استوایی بازگشایی می‌شوند و پارک‌های سالنی در نقاط شهری بیشتر دیده می‌شوند.

شما می‌توانید در تمامی فصول از پارک های آبی سرپوشیده به عنوان یک تفریح مهیج و پر از انرژی استفاده کنید و همراه با دوستانتان یک خاطره‌ای خوش برای خودتان بسازید.

ارسال نظر

نظرات کاربران
  1. NAQIBSAZEH گفت:

    سلام

    گروه نقیب استخر