لیست آدرس سالن و مراکز ماساژ سنندج

لیست آدرس سالن و مراکز ماساژ سنندج
تبلیغات خرید عمده عطر بهین عطر
3.6/5 - (5 امتیاز)

لیست آدرس سالن و مراکز ماساژ سنندج را برای ساکنین شهر سنندج تهیه کرده ایم که با بهره گیری از امکانات به روز و کادر مجرب در مرکز ماساژ همواره در راستای آرامش و رضایت مشتریان تلاش خواهند کرد تا تجربه ای لذت بخش از ماساژ داشته باشید.

لطفا نظر و تجربه‌تان، در مورد هر یک از سالن ها و مراکز ماساژ سنندج را در قسمت نظرات با دیگران به اشتراک بگذارید.

لیست آدرس سالن و مراکز ماساژ سنندج

#  نام باشگاه شماره تماس آدرس
1 مرکز ماساژ کیمیای آرامش 08733614727
09190709879
خیابان ادب
2 ماساژ آرامشکده کاریز 08733569370
09182316000
بلوار شبلی، کوچه پیتزا یاران
3 سالن ماساژ آرامش 08733564751 سنندج، مبارک آباد، روبروی برج آبیدر

+ باشگاه‌تان را در جدول ثبت کنید

به طور کلی ماساژ به حرکات منظم، مرتب و اصولی روی لایه‌های سطحی و عمقی بافت‌های بدن گفته می‌شود که با تاثیر بر سیستم عصبی، عضلانی، پوست، مفاصل، عروق، تاندون‌ها و رباط‌ها باعث افزایش عملکرد، ایجاد آرامش و یا کمک در روند درمان یک بیماری خاص،می‌شود.

یکی از احتمالاتی که ما می‌دهیم، این است که فرهنگ بومی و منطقه‌ای هر استان از کشور پهناور و عزیزمان ایران با فرهنگ دیگر مناطق تفاوت‌هایی دارد. از آنجایی که تعصبات قومی و تعاملات اجتماعی و دیدگاه های منطقه ای بر ورزش ها و به ویژه ترویج آن ها تأثیر زیادی دارد ، این احتمال نیز وجود دارد که به کل در بعضی شهرها بعضی رشته های ورزشی جایگاه نیافته باشند.

اما در عین حال با این دید که در سنندج نیز مراکز زیادی مثل مراکز پزشکی و درمانی حال چه خصوصی باشند و چه دولتی در زمینۀ ارائۀ خدمات ماساژ فعالیت می کنند. ارتوپدی ها بعضی درمانگاه ها پزشکان خصوصی و بیمارستان ها، از این جمله هستند.

در کنار آن، استخرها و سالن های زیبایی باشگاه های یوگا و آیروبیک و نظیر این ها نیز معمولا در کنار دیگر خدماتشان بعضاً به ماساژ و ماساژ درمانی هم می پردازند.

ماساژ ورزشی نیز در کنار انواع دیگر ماساژ در باشگاه ها و سالن های ورزشی جایگاه دارد و موردنیاز هست.

همچنین میتوانید آدرس باشگاه های بدنسازی سنندج را در اسپرت رزرو مشاهده کنید.

ارسال نظر