لیست آدرس سالن و مراکز ماساژ بیرجند

لیست آدرس سالن و مراکز ماساژ بیرجند
تبلیغات خرید عمده عطر بهین عطر
4.8/5 - (5 امتیاز)

لیست آدرس سالن و مراکز ماساژ بیرجند با بهره گیری از امکانات به روز و کادر مجرب همواره در راستای آرامش و رضایت مشتریان تلاش خواهند کرد.

لطفا نظر و تجربه‌تان، در مورد هر یک از سالن ها و مراکز ماساژ بیرجند را در قسمت نظرات با دیگران به اشتراک بگذارید.

لیست آدرس سالن و مراکز ماساژ بیرجند

#  نام مرکز ماساژ شماره تماس آدرس سالن های ماساژ
1 سالن تخصصی ماساژ 09152462060 خیابان مدرس، بین مدرس 5 و7، روبه رو بانک مسکن
2 هتل مجلل سپهر بیرجند 05632232299 خیابان جمهوری اسلامی، نبش جمهوری اسلامی4
3 مرکز ماساژ مسعود رضائی 09365609006
09159621997
هیئت پزشکی خراسان جنوبی
4 آموزشگاه ماساژ فنی و حرفه‌ای فروغ ایرانیان 09227612826 تهران و شهرستان ها

ماساژ در گذشته بین ایرانیها، یونانیها، چینیها و ژاپنیها بسیار مرسوم بوده است. از دانشمندان و اطبای قدیمی که از تکنیک‌های ماساژ استفاده میکردند، میتوان به بقراط و ابوعلیسینا اشاره کرد. امروزه نیز از ماساژ با اهداف مختلف و به شکل وسیع و گسترده‌ای استفاده میکنند و به‌ویژه در درمان دردهای عضلانی و مفصلی جایگاه ویژه‌ای نسبت به سایر روش‌های درمانی دارد و همچنین در توانبخشی و بازتوانی بیماریهای مختلف به شکل خاصی به کار میرود. برای بهره گیری شما عزیزانان از این رشته ، لیستی از سالن ها و مراکز ماساژ بیرجند تهیه کرده ایم.

ماساژ شامل کار کردن روی قسمت های مختلف بدن با استفاده از فشاردست ها ، انگشت ها ، آرنج ، زانو، پا و یا دیگر ابزار و وسایل مورد استفاده در ماساژ است. حال اگر این ماساژ به عنوان روشی برای درمان بیماریها به کار گرفته شود، ماساژ درمانی یا درمان به وسیله ماساژ نامیده می شود .

همچنین میتوانید لیست آدرس استخر های بیرجند را اینجا مشاهده کنید.

به طور معمول ماساژدرمانی روی صندلی یا میز و به حالت خوابیده یا نشسته انجام می شود. تقریبا 80 نوع ماساژ وجود دارد که هر فرد با توجه به نیاز خود و تشخیص کارشناس ماساژ درمانی از مزایای یکی از این انواع ماساژ استفاده خواهد کرد . همه این انواع ماساژها شامل حرکات فشاری، مالشی یا استفاده از عضلات و بافت های دیگر به همراه انگشتان دست میشود.

یکی از عمده ترین دلایل استفاده از ماساژ درمانی خواص درمانی و فوایدی ست که برای سلامتی به همراه دارد. همچنین، ماساژ درمانی به معنای دستکاری بافت نرم با استفاده از دست یا از طریق دستگاه مکانیکی یا الکتریکی به منظور ماساژ بدن است. این اصطلاح شامل فشرده سازی، ارتعاش و اصطکاک نیز می شود.در ماساژ درمانی ممکن است از مواد و تجهیزات جانبی مانند روغن ، انواع روان کننده ها ، نمک ، لامپ های گرما زا ، کمپرس های های گرم و سرد، حمام ، دوش ، جکوزی ، سونا و غیره استفاده کنند . هنگامی که از ماساژ درمانی برای اهداف درمانی استفاده شود، این ماساژ جز خدمات بهداشتی درمانی محسوب شده . در بسیاری موارد پزشکان متخصص بیماران را به ماساژورهای با تجربه ارجاع می دهند .

ارسال نظر