لیست آدرس سالن و مراکز ماساژ ایلام

لیست آدرس سالن و مراکز ماساژ ایلام
تبلیغات خرید عمده عطر بهین عطر
3.7/5 - (4 امتیاز)

لیست آدرس سالن و مراکز ماساژ ایلام با بهره‌گیری از امکانات به روز و کادر مجرب همواره در راستای آرامش و رضایت مشتریان تلاش خواهند کرد.

لطفا نظر و تجربه‌تان، در مورد هر یک از سالن ها و مراکز ماساژ ایلام را در قسمت نظرات با دیگران به اشتراک بگذارید.

لیست آدرس سالن و مراکز ماساژ ایلام

ردیف  نام باشگاه شماره تماس آدرس
1 مرکز ماساژ ایلامیان 09198412172 میدان۲۲بهمن، روبروی، استان ایلام

+ باشگاه‌تان را در جدول ثبت کنید

ماساژ فقط فشردن عضلات نیست بلکه تحریک نقاط مخصوصی از خطوط اصلی انرژی بدن می‌باشد که با فشردن این نقاط گره‌های موجود که سدّ راه جریان انرژی حیاتی بدن شده‌اند برطرف شده و به حرکت روان انرژی در خطوط اصلی بدن کمک می‌شود . ما در اینجا لیستی از سالن های ماساژ ایلام برای راحتی استفاده شما عزیزان قرار داده‌ایم.

تعریف ماساژ

ماساژ عبارت است از یک‌سری حرکات و مهارت‌های دستی که به طور منظم ومخصوص بر روی بافت‌های بدنجهت تاثیر بر سیستم عصبی ،عضلانی ،پوست ،مفاصل وگردش خون به کار می‌رود.

همچنین می‌توانید لیست آدرس باشگاه های بدنسازی ایلام را در اسپرت رزرو مشاهده کنید.

تاثیرات فیزیولوژیکی

  1. تاثیر بر پوست

ماساژ در پوست باعث بهتر شدن گردش خون و نیز باز شدن مجاری غدد چربی و عروقی شده که این امر درنتیجه کنده شدن بخش قشری پوست صورت می‌گیرد. همچنین سبب بهبود تنفس پوستی و عملکرد تراوش آن می‌شود، پوست گرم شده و به همین سبب خاصیت الستیکی وارتجاعی پوست افزایش یافته ودر نتیجه باعث کاهش درد ناشی از کشیدگی پوست شده ونهایتاً اینکه کمک به دفع سریع‌ترمواد زاید متابولیکی واز بین رفتن چسبندگی‌های مزمن می‌شود.

  1. تاثیربرسیستم گردش خون

ماساژ باعث کمک به برگشت خون می‌شود و برای رسیدن به هدف فوق یعنی کمک به برگشت خون باید جهت ماساژ از اندام‌ها به طرف مرکز بدن یا قلب باشد. در هنگام انجام دادن ماساژ روی مویرگ‌ها وعروق خونی فشار وارد می‌شود وهمین فشار باعث کمک به برگشت مواد و خون از عضلات به سمت قلب می‌شود و در نتیجه از توقف مواد زاید همراه با خون و لنف جلوگیری به عمل می‌آید.

همراهان عزیز ایلامی، از شما سپاسگزار خواهیم بود اگر اطلاعات خودتان دربارۀ سالن ها و مراکز ماساژ برای ما ارسال بفرمایید تا در لیست فوق درج کنیم.

ارسال نظر