لیست آدرس باشگاه های پینت بال بابل

لیست آدرس باشگاه های پینت بال بابل
تبلیغات خرید عمده عطر بهین عطر
3.4/5 - (7 امتیاز)

ما به دنبال آدرس باشگاه های پینت بال بابل و فدراسیون پینت بال بودیم که متوجه شدیم در بابل، باشگاه ارشد یکی از دو مرکز پینت بال بابل است و همین را در جدول ثبت کرده‌ایم.

لطفا نظر و تجربه‌تان، در مورد هر یک از باشگاه های پینت بال بابل را در قسمت نظرات با دیگران به اشتراک بگذارید.

لیست آدرس باشگاه های پینت بال بابل

ردیف  نام باشگاه شماره تماس آدرس
 1 باشگاه پینت بال جستان 09112160027 خیابان بیمارستان روحانی، روبروی پارک بانوان لاله پنجم
 2 باشگاه پینت بال ارشد 09113148733 بلوار کشاورز، خیابان غدیر، لاله پنجم

+ باشگاه‌تان را در جدول ثبت کنید

ورزش هیجان انگیز و سرگرم کننده پینت بال که نوعی بازی نیز محسوب می‌شود، طرفداران زیادی در سراسر دنیا پیدا کرده است. پینت بال ورزشی گروهی است که در آن می توان گروه های خانوادگی و دوستانه برای این ورزش تفریحی تشکیل داد.
وجود باشگاه های پینت بال در بابل و هر شهر دیگری می‌تواند به افزایش نشاط و سلامت روانی و جسمی دوستداران این ورزش در آن شهر کمک کند.

دوستان عزیز! اگر باشگاه مورد نظر خود را در آدرس باشگاه های پینت بال بابل پیدا کردید و از طریق این لیست به باشگاه راهنمایی شدید، لطفا جهت کمک به بهبود فعالیت سایت و بروزرسانی لیست باشگاه ها و اطلاع رسانی بیشتر و دقیقتر به هموطنان گرامی، از مدیران و مسئولان باشگاه تقاضا کنید جهت تکمیل اطلاعات باشگاه خود با تیم اسپرت رزرو در تماس باشند.
پیشاپیش کمال قدردانی را از همکاری صمیمانه شما داریم.

همچنین می توانید لیست آدرس باشگاه های بدنسازی بابل را در اسپرت رزرو ببینید.

پینت بال از آن دسته از ورزش ها میباشد که بین جوانان علاقه مندان زیادی را به سمت خود کشانده این رشته ورزشی بیشتر در جهت سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت کاربرد دارد ولیکن در رده های حرفه ای و برگزاری مسابقات حرفه ای پینت بال نیز برگزار خواهد شد .

ارسال نظر