لیست آدرس باشگاه های دوچرخه سواری شیراز

لیست آدرس باشگاه های دوچرخه سواری شیراز
تبلیغات خرید عمده عطر بهین عطر
5/5 - (2 امتیاز)

در این جدول لیست آدرس باشگاه های دوچرخه سواری شیراز و فدراسیون دوچرخه سواری را به همراه شماره تماس آنها برای علاقه‌مندان به دوچرخه سواری در شهر شیراز قرار داده‌ایم.

لطفا نظر و تجربه‌تان، در مورد هر یک از دوچرخه سواری شیراز را در قسمت نظرات با دیگران به اشتراک بگذارید.

لیست آدرس باشگاه های دوچرخه سواری شیراز

#  نام باشگاه شماره تماس آدرس
 1 ایستگاه کرایه دوچرخه 09170901017 شیراز، ابتدای بلوار حسینی الهاشمی، سمت راست، پارک سلامت
 2 باشگاه کوهنوردی و صعودهای ورزشی ردپا شیراز 09175556932 خیابان زند، حدفاصل خیام و انوری، طبقه فوقانی بانک ملی شعبه زند
 3 هیأت دوچرخه سواری شیراز 09177365378 شیراز، فلکه قصرالدشت، دفتر هییت دوچرخه سواری

+ باشگاه‌تان را در جدول ثبت کنید

در اسپرت رزرو تلاشمان بر این است تا لیستی کامل از تمامی باشگاه‌های موجود در سطح همه شهرها را برای مردم عزیز جمع آوری کنیم.

امیدواریم لیست آدرس باشگاه های دوچرخه سواری شیراز برای شما سودمند واقع شده باشد.

دوچرخه سواری و معرفی این رشته :

دوچرخه سواری نام ورزشی است که در آن به صورت گروهی یا فردی میشود شرکت کرد. و مسابقات این رشته ورزشی به دسته های مختلف از قبیل دوچرخه سواری در کوهستان، دوچرخه سواری نمایشی و دوچرخه سواری در جاده تقسیم میشوند. این ۳ گروه به چند دسته دیگر تقسیم می‌شوند که هر کدام یک ورزش مجزا است و دوچرخه‌های مخصوص خودشان را دارند. مثلاً در دوچرخه‌سواری کوهستان دو رشته مرسوم و پر طرفدار کراس کانتری و دانهیل وجود دارد که در ایران از محبوبیت خاصی میان دوچرخه‌سواران برخوردار است.

پیشنهاد می‌شود  آدرس پیست های کارتینگ شیراز  را نیز مشاهده کنید.

دوچرخه سواری یعنی استفاده از دوچرخه برای ورزش، تفریح، و حمل و نقل و  افرادی که دوچرخه سواری می‌کنند را دوچرخه سوار یا دوچرخه ران می‌گویند. دوچرخه در قرن 19 میلادی به جهان معرفی شد و اکنون نزدیک به یک میلیارد دوچرخه در جهان وجود دارد. دوچرخه نسبت به دیگر وسایل نقلیه مزیت های بسیاری دارد از جمله حمل و نقل آسان، هوای پاک، تناسب اندام دوچرخه سوار، پارک آسان تر دوچرخه، افزایش قدرت مانور، و دسترسی به جاده ها و همچنین کم شدن آلودگی هوا از طریق عدم استفاده از سوخت های فسیلی… .

همچنین می‌توانید  آدرس باشگاه های تنیس شیراز  را در اسپرت رزرو ببینید.

به نظر می رسد که دوچرخه این وسیله نقلیه در کشورهای پیشرفته و مدرن کاربرد بیشتری دارد تا در کشورهایی، نه‌کاملا پیشرفته نظیر ایران. برای مثال در اکثر کشورهای اروپایی دوچرخه دارای ارزشی مثل یک ماشین سواری (و حتی بیشتر) است. در این کشورها برخی از دوچرخه ها (نسبت به مدل و کاراییشان) گاها از خودروهای مدل بالا نیز گرانترند.

پیشاپیش کمال قدردانی را از همکاری صمیمانه شما داریم.

ارسال نظر