لیست آدرس باشگاه های بیلیارد شهرکرد

لیست آدرس باشگاه های بیلیارد شهرکرد
تبلیغات خرید عمده عطر بهین عطر
5/5 - (3 امتیاز)

لیست آدرس باشگاه های بیلیارد شهرکرد از جمله سالن بیلیارد، اسنوکر و  ایت بال و مراکز بیلیارد شهرکرد را در جدول زیر قرار داده ایم.

لطفا نظر و تجربه‌تان، در مورد هر یک از باشگاه های بیلیارد شهرکرد را در قسمت نظرات با دیگران به اشتراک بگذارید.

لیست آدرس باشگاه های بیلیارد شهرکرد

#  نام باشگاه شماره تماس آدرس
1 باشگاه بیلیارد پل 03832225658 خیابان کاشانی بین چهاراه هواپیمایی و استانداری روبرو خوابگاه کاشانی
2 دریا بیلیارد 09132807037 فرعی شهید رجائی

+ باشگاه‌تان را در جدول ثبت کنید

در  اسپرت رزرو تلاشمان بر این است تا لیستی کامل از تمامی باشگاه های موجود در سطح همه شهرها را برای مردم عزیز جمع آوری کنیم .

پیشنهاد می‌شود لیست آدرس باشگاه های تنیس شهرکرد را نیز مشاهده کنید.

بیلیارد ورزشی است که در گذشته در فضای باز بازی می‌شده است، اما بعدها به مرور این بازی به فضا های سرپوشیده آمده و آنجا به حیات خود ادامه داده و تا به امروز علاقه مندان زیادی را به سمت خودش جذب کرده است. در سال 1380 فدراسیون بولینگ و بیلیارد جمهوری اسلامی ایران تاسیس شد و این رشته ورزشی به طور رسمی و حرفه ای در ایران دنبال شد. در ایران هرساله مسابقات بیلیارد هم راستا با مسابقات جهانی در کشور های دیگر برگزار می شود این رشته ورزشی دارای توپ های متنوعی می باشد و این تنوع توپ ها باعث شده تا بازی زیر رشته های زیادی داشته باشد و در انواع مختلف نظیر ایت بال و اسنوکر بازی شود.

همچنین می توانید آدرس سالن و مراکز ماساژ شهرکرد  را در اسپرت رزرو ببینید.

دوستان عزیز! اگر باشگاه مورد نظر خود را در این لیست پیدا کردید و از طریق این لیست به باشگاه راهنمایی شدید، لطفا جهت کمک به بهبود فعالیت سایت و بروزرسانی لیست باشگاه ها و اطلاع رسانی بیشتر و دقیقتر به هموطنان گرامی، از مدیران و مسئولان باشگاه تقاضا کنید جهت تکمیل اطلاعات باشگاه خود با اسپرت رزرو در تماس باشند.

پیشاپیش کمال قدردانی را از همکاری صمیمانه شما داریم.

ارسال نظر