لیست آدرس باشگاه های بدنسازی خمینی شهر

لیست آدرس باشگاه های بدنسازی خمینی شهر
تبلیغات خرید عمده عطر بهین عطر
3/5 - (3 امتیاز)

در این جدول لیست آدرس باشگاه های بدنسازی خمینی شهر مانند: پرورش اندام، آمادگی جسمانی، ایروبیک، زومبا، پیلاتس، فیتنس و دیگر ورزش های موجود در باشگاه های ورزشی قرار داده شده است.

لیست آدرس باشگاه های بدنسازی خمینی شهر

#  نام باشگاه بدنسازی شماره تماس آدرس باشگاه
 1 باشگاه بدن سازی آرسن 09136566651 خیابان امیرکبیر، حدفاصل کوچه 137 و 139
 2 باشگاه بدن سازی قدرت 09133040987 میدان‌شهدا، خیابان‌مدرس، حدفاصل کوچه 12، 14
 3 باشگاه پرشان 09360419538 میدان قدس، بلوار آزادگان، جنب اداره تامین اجتماعی، ساختمان آوا
 4 باشگاه بدنسازی ذوالفقار 09361518424 انتهای خیابان امام جنوبی، نرسیده به میدان 22 بهمن

+ باشگاه‌تان را در جدول ثبت کنید

لطفا نظر و تجربه‌تان، در مورد هر یک از باشگاه های بدنسازی خمینی شهر را در قسمت نظرات با دیگران به اشتراک بگذارید.

در سایت اسپرت رزرو تلاشمان بر این است تا لیستی کامل از تمامی باشگاه‌های موجود در سطح همه شهرها را برای مردم عزیز جمع آوری کنیم.

همچنین شما عزیزان می‌توانید لیست باشگاه های بدنسازی اصفهان را در اسپرت رزرو مشاهده فرمایید.

بدنسازی که البته در انواع مختلفی وجود دارد، لزوماً منجر به افزایش حجم و عضله نمی‌شود. این برنامه و هدف شماست که تعیین کننده خواهد بود. جالب است بدانید تمامی ورزشکاران در رشته‌های ورزشی، از جمله فوتبال، بکس، ژیمناستیک و دومیدانی که عضلات خیلی حجیمی ندارند، از تمرینات بدنسازی بهره می‌گیرند. این تمرینات با افزایش قدرت، استقامت و کارایی بدن به ورزشکاران کمک خواهد کرد.

علاوه بر این موارد، نمی‌توان از نقش بدنسازی برای عموم مردم صرف نظر کرد. شما با رشد ماهیچه‌ها و افزایش استقامت و استحکام آن‌ها، لطف بزرگی به دوران میان‌سالی خود خواهید کرد. بدنسازی اگر به شکل درست انجام شود می‌تواند در حفظ سلامت استخوان‌ها به شما کمک کند. تناسب اندام نیز یکی از مزایای بدنسازی است که امروزه بیش از هر جنبه آن اهمیت پیدا کرده است. شما برای افزایش حجم عضله و چربی سوزی به کمک بدنسازی نیاز خواهید داشت!

لازم به ذکر است که گاهی اوقات حتی افراد حرفه‌ای نیز به این مطالب مقدماتی نیاز پیدا می‌کنند، چراکه متأسفانه فرهنگ آموزشی و آکادمیک در رشته بدنسازی، مورد کم لطفی قرار می‌گیرد و هر روزه شاهد بروز حوادث و صدمات زیادی برای ورزشکاران عزیز هستیم. اتفاقی که چهره این رشته را نیز تا حدودی کدر کرده است.

ارسال نظر

نظرات کاربران
  1. رضا میرزارضی گفت:

    سلام
    باشگاه ابان روبروی پارک پیروزی در ابتدای خیابان سلمان فارسی بزرگترین باشگاه چهارصدمتر چارینه (مربع)وبه صورت ویژه تمام وقت در خدمت بانوان خمینی شهر ومناطق پیرامون می باشد