لیست آدرس اتاق فرار های کرج

لیست آدرس اتاق فرار های کرج
تبلیغات خرید عمده عطر بهین عطر
3.4/5 - (12 امتیاز)

در این جدول لیست آدرس اتاق فرار های کرج به همراه شماره تماس و آدرس اتاق فرار های کرج یا اسکیپ روم های کرج برای علاقه مندان به اسکیپ روم در کرج آورده شده است.

لطفا نظر و تجربه‌تان، در مورد هر یک از اتاق فرار های کرج را در قسمت نظرات با دیگران به اشتراک بگذارید.

لیست آدرس اتاق فرار های کرج

#  نام باشگاه شماره تماس آدرس
1 اتاق فرار دررو 09109445781 45 متری گلشهر بلوار پونه شرقی ، گلستان سوم جنوبی ، کوچه شایگان ، ساختمان میلاد 2

+ باشگاه‌تان را در جدول ثبت کنید

در اسپرت رزرو تلاشمان بر این است تا لیستی کامل از تمامی باشگاه‌های موجود در سطح همه شهرها را برای مردم عزیز جمع آوری کنیم.

امیدواریم لیست آدرس اتاق فرار های کرج برای شما سودمند واقع شده باشد.

اسکیپ روم به یکی از تفریحات هیجانی و فکری اشاره دارد که به تازگی جای خود را در میان جوانان باز کرده است؛ تفریحی که هیجان را با سرگرمی های فکری در می آمیزد و فضایی متفاوت را پیش رویتان می گذارد. شما با انتخاب این تفریح هم طعم هیجان را می چشید، هم در یک بازی، کار تیمی را تجربه می‌کنید و هم ذهن خود را به چالش می‌کشید، البته خنده و شادی هم در این خوشگذرانی جای خودش را دارد.

شما می‌توانید لیست آدرس پارک های آبی کرج را در مجله اسپرت رزرو مشاهده کنید.

اتاق فرار در واقع برخلاف همه بازی‌های کامپیوتری که با الهام از دنیای واقعی طراحی شده‌اند از بازی‌های کامپیوتری الهام گرفته شده است. اگر طرفدار بازی‌های فکری و هیجانی هستید اسکیپ روم یک فرصت بی‌نظیر برای تخلیه هیجان و همچنین محک زدن هوش و ذکاوت شما در مواقع بحرانی است.

دوستان عزیز! اگر باشگاه مورد نظر خود را در این لیست پیدا کردید و از طریق این لیست به باشگاه راهنمایی شدید، لطفا جهت کمک به بهبود فعالیت سایت و بروزرسانی لیست باشگاه ها و اطلاع رسانی بیشتر و دقیقتر به هموطنان گرامی، از مدیران و مسئولان باشگاه تقاضا کنید جهت تکمیل اطلاعات باشگاه خود با اسپرت رزرو در تماس باشند.
پیشاپیش کمال قدردانی را از همکاری صمیمانه شما داریم.

ارسال نظر